بازار خریداری زردآلو نصیری درشت تبریز

زردآلو نصیری وارد شده به بازار تبریز، با قیمتی مناسب به سایر شهرها هم ارسال می گردد که البته اگر بافت زردآلو درشت و خوش رنگ باشد، از سوی مشتریان خریداری خواهد شد.
زردآلو نصیری بافتی به مراتب شیرین تر و گوشت آبداری دارد و سایزش هم می تواند درشت تر پرورش یابد. از زردآلو نصیری با عنوان بهترین زردآلو یاد می شود چرا که کاربردش برای ارزش آفرینی و سودآوری زیاد است. کارهایی که با بهره گرفتن از اکثر زردآلوها و این رقم قابل انجام هستند و چندین برابر سود حاصل می کند عبارتند از:
• تولید قیسی ممتاز
• فرآوری برگه زردآلو سیاه
• تولید مربا
• تولید کنسانتره و آبمیوه
در ایران خوشبختانه نهال و درختان زردآلو نصیری با مراقبت های ویژه رشد کرده و میوه می دهند که اکثراً محصول نهایی برداشت شده از سطح زیر کشت، کیفیت ممتاز دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو نصیری

مرکز خرید زردآلو نصیری

آیا بازارهای اصلی فروش زردآلو نصیری را می شناسید؟ چه حجمی از پرورش انواع زردآلوها به رقم نصیری اختصاص دارد؟
سه شهر ارومیه، شاهرود و مرند جزو اصلی ترین تأمین کنندگان زردآلو شناخته می شوند. خوشبختانه کیفیت زردآلو در این شهرها بسیار مطلوب است و همین مرغوبیت بدست آمده، خرید و فروش صادراتی را برای رقم نصیری سایز درشت و خوشمزه، هموار ساخته است. در کل مجموع سطح کشت زردآلو در کشور در چنان وضعیتی قرار دارد که علاوه بر مصرف داخلی، به عنوان میوه ای صادراتی در لیست محصولات کشاورزی ایران به دیگر کشورها صادر می گردد.

خرید زردآلو نصیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما