بازار صادرات زردآلو مرغوب ایرانی

زردآلو مرغوب ایرانی به چنان اعتبار برجسته ای در بازار صادراتی رسیده است که کشورهای متعددی خواهان ایجاد ساز و کار همکاری مستمر با شرکت های بازرگانی می باشند.
امروزه انواع زردآلو ایرانی با زیرسازی های انجام شده در بخش سورت بندی و درجه بندی کیفی این میوه، در تناژ بالا به صورت پالت بندی شده با درخواست کشورهای زیادی صادرات می گردد. شرکت های سورت و بسته بندی میوه بر این موضوع واقف اند که پس از شستشو و یکدست سازی هر رقم زردآلو و با بسته بندی مناسب آن، می بایست برای اجرای مرحله به مرحله صادرات، نسبت به نگهداری و حمل این محصول دقت کافی نمایند تا به مرغوبیت زردآلوها لطمه ای وارد نشود.

سایت فروش زردآلو صادراتی ایران

زردآلو صادراتی ایران برای به سلامت رسیدن به مقصد کشور خریدار، می بایست تحت مراقبت باشد و با حمل و نقل مناسب با کانتینرهای یخچال دار راهی بازار بین المللی شود. خوشبختانه عملیات سورت و سایزبندی کیفی زردآلو با بسته بندی بازار پسند قابل انجام است و شرکت هایی با اجرای موارد استاندارد سازی و طبق برنامه ریزی در جهت تأمین و به سلامت رساندن محصول اقدام مؤثری می کنند. در این سایت اقدامات و برنامه ریزی صادرات زردآلو مرغوب بر اساس حجم درخواستی کشور خریدار صورت می پذیرد که شرایط فروش طبق هماهنگی ها پیش خواهد رفت.

زردآلو مرغوب

خرید انواع زردآلو مرغوب

برای به ثمر نشستن صادرات انواع زردآلو مرغوب با رعایت موارد تعریف شده از سوی استانداردها، می توان اقدام و هدف پیش رو را به نتیجه خوبی نشاند. در زمان کنونی تفکر صادرات انواع زردآلو در حجم قابل قبولی به واقعیت تبدیل شده و شرکت های بازرگانی به نیاز خرید زردآلوی کشورها پاسخ مثبت می دهند و این کار را با همه حساسیت ها و اصول مهم با شیوه ای ماهرانه پیش می برند. ایران در رتبه بندی سازمان جهانی فائو بین پنج کشور دارنده ی بیشترین حجم ارقام زردآلو می باشد.

زردآلو مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما