بهترین نوع زردآلو صادراتی بازار ایران

بهترین نوع زردآلو که توانسته از ایران در قامت محصولی کاملاً بازار پسند به کشورهای زیادی مجوز صادراتی بگیرد را می توان در ارقامی خاص دسته بندی نمود.
زردآلو ایرانی در بدو ورود به بازار صادراتی با حجم کم فروش می رفت و از درخواست کنندگان کمتری برخوردار بود که به مرور به خاطر اعتبار کیفیت محتوای زردآلو و بسته بندی عالی آن، همکاری ها رو به افزایش رفت و امروزه کشورهایی وارد کننده بهترین نوع زردآلو ایرانی هستند که خوشبختانه تعدادشان هم کم نیست. اما سوألی برای تاجران، باغداران، خریدار و فروشنده زردآلو شکل می گیرد که چه ارقامی بازار صادراتی پیدا کرده اند؟ مقاصد هدف صادراتی و بهره بردار از زردآلوهای ایران کدام کشورها هستند؟ در ادامه پاسخ پرسش ها با صحبت هایی از ارقام و بازار میوه زردآلو رفع رجوع خواهد شد.

بهترین نوع زردآلو

خرید فروش ارقام زردآلو ایرانی

برخی ارقام زردآلو ایرانی در طی مراودات اقتصادی با برخی کشورها، به عنوان محصول صادرات محور و بازار پسند شناخته شده هستند که امور خرید فروش صادراتی این میوه تابستانی به لحاظ پرتقاضا بودن آن در سطح عالی پیگیری می شود. در بحث اینکه زردآلو باید چه ویژگی هایی را دارا باشد تا صادرات آن شکل بگیرد که می توان گفت ارقام زردآلو باید بی هیچ لکه، بیماری گوشتی و آفت خاص باشد و همچنین ویژگی رنگ یکنواخت و سایز بزرگ هم تأثیر مستقیم دارد که در کل محتوای زردآلو درجه یک را می بایست با یک بسته بندی مطلوب راهی بازار خرید صادراتی نمود. رقم های حال حاضر زردآلو که قابل صادرات شده اند را می توان در نام رقم عسگرآباد، شاهرودی، تبرزه، زردآلو نصیری و اردوباد و ارقام جهانگیری و قوامی دسته بندی کرد که بدون هیچ اغراقی بهترین نوع زردآلو می باشند.

بهترین نوع زردآلو

بازار بهترین نوع زردآلو صادراتی

بهترین نوع زردآلو از مبدأ برخی شهرهای ایران که بزرگترین تأمین کننده این میوه هستند، به مقصد کشورهای بزرگ و کوچک، پیوست و صادرات می شود که قریب به 10 کشور از خرید زردآلوی تازه و خام ایران بهره گرفته اند. پنج کشور نخست درخواست کننده ارقام زردآلو در دفعات بیشتر با لیست کشور عراق، امارات، عمان، کشور قطر و آذربایجان شناخته می شوند که خوشبختانه هر ساله همکاری مطلوبی در پی شناخت بی نقص بازار کشورهای مذکور پیوست می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما