تولید انبوه قیسی خشک در آمل

قیسی خشک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین خشکبار ها در دنیای امروزی به شمار می‌ آید که به علت طعم خوب، خواص درمانی بسیار و مزایای زیادی که نسبت به هر نوع میوه خشک شده دیگر دارد، به شدت مورد پسند واقع می گردد، به طوری که بازار خرید آن رونق خوبی به خود گرفته است. تولید انبوه قیسی خشک در آمل و ارسال آن به سراسر کشور، امکان خرید بهترین نوع قیسی را با ارزان ترین قیمت ها برای علاقمندان در کل کشور فراهم کرده است.

تولید انبوه قیسی خشک در آمل

آشنایی با انواع قیسی خشک

آشنایی با انواع قیسی خشک همانطور که شما هم به خوبی در جریان هستید، میوه های خشک شده به علت دوام و ماندگاری بیشتری که نسبت به هر نوع میوه تازه دارند و نیز به علت خواص زیادی که برای آنها به اثبات رسیده است، امروزه بیش از هر زمان دیگر تولید می شوند که با دنیای رنگارنگی از آنها روبرو می باشیم و در بین آنها بحث ما به انواع قیسی یا زردآلوی خشک شده مربوط می گردد.

از آنجایی که برای تولید قیسی از روش‌ های مختلفی استفاده می شود و نیز به علت آنکه نوع زردآلو ای که برای این منظور استفاده می‌ شود، متفاوت است، امروزه مدل های گوناگونی از این محصول در بازار ها موجود می باشد که در ادامه به منظور آشنایی بیشتر به برخی از آنها اشاره می‌ شود.

قیسی تیزابی یکی از خوشرنگ ترین قیسی ها می باشد که تولید آن از روش‌ های خاصی انجام می‌ گیرد و برای این کار معمولاً از دود گوگرد برای خشک کردن قیسی استفاده می گردد؛ در این روش هرچند قیسی به دست آمده است از نظر ظاهری بسیار زیبا می باشند؛ اما کیفیت محصول که نسبت به مدل های دیگری از قیسی که به صورت آفتابی یا سایه خشک تولید شده اند، کمتر است؛ چرا که قیسی های آفتابی و سایه خشک از نظر سلامت در رده بالاتری قرار دارند و محصولاتی طبیعی تر می باشند.

قیسی ها همچنین با توجه به نوع زردآلوی استفاده شده متفاوت هستند؛ به عنوان مثال قیسی جنگلی نوعی از آنها می باشد که از زردآلو های کاملا ارگانیک و طبیعی برای تولید آنها استفاده شده است؛ اما این نوع از محصول دارای اندازه های کوچک تری نسبت به سایر محصولات می باشند.

امروزه برای تولید انواع قیسی از نوع زردآلو های پیوندی و نسبتاً درشت نیز برای این کار استفاده می گردد که در این نوع از قیسی، نه تنها سایز درشت تری دارد بلکه خوش رنگ تر بوده و طعم آن نیز کیفیت مطلوب را دارد؛ اما از نظر خواص همواره نوع جنگلی این محصول ارزش غذایی و خواص بیشتری دارد.

محبوب ترین قیسی زردآلو در سال 1400

محبوب ترین قیسی زردآلو در سال 1400 حتما برای شما هم در خصوص بهترین قیسی سوالاتی پیش آمده است که در این خصوص باید بدانید که محصولاتی که از روش‌ های بهداشتی و بی‌ خطر تولید شده اند و تمامی نکات غذایی و استانداردهای لازم برای آنها به خوبی رعایت شده است و در مقابل دارای ظاهری مناسب هم می باشند که آنها را به گزینه ای مناسب برای قرار گرفتن در ظرف آجیل تبدیل کرده است، به عنوان بهترین قیسی شناخته می‌ شوند.

محبوب ترین قیسی ها محصولاتی درجه بندی شده و کاملاً بهداشتی می باشند که در قالب بسته بندی های مناسب در بازارها عرضه می‌ شوند؛ این محصولات به صورت کاملاً تازه تولید می‌ شوند و محصولاتی هستند که اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند، خواص زیادی را هم برای بدن خواهند داشت. برای خرید مطمئن ترین و محبوب ترین نوع قیسی بهترین کار این است که خرید این محصول را از طریق مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید تا تازه ترین و با کیفیت ترین نوع آن ها را با ارزان ترین قیمت های روز توانید خریداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت قیسی خشک

عوامل موثر بر قیمت قیسی خشک امروزه عوامل گوناگونی به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر قیمت انواع قیسی در بازار های مربوطه در تاثیرگذار می باشد که از جمله آنها می‌ توان به میزان هزینه های صرف شده برای تولید این محصول اشاره کرد؛ علاوه بر این باید بدانید که این نوع محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، مطمئناً قیمت بیشتری هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

از طرفی باید بدانید که اگر محصول ایرانی باشند و فروش آن به طور مستقیم و بی واسطه انجام بگیرد، با قیمت ارزان تری به دست خریدار خواهد رسید؛ برعکس در صورتی که محصول از نوع وارداتی باشد یا واسطه ها آن را به فروش برسانند، قیمت گرانتری برای آن در نظر گرفته می شود؛ نوع بسته بندی هایی که برای قیسی در نظر گرفته می‌ شود و هزینه های مربوط به حمل و نقل این محصول به مراکز فروش مختلف نیز از عوامل دیگری هستند که قیمت نهایی محصول تاثیر دارند.

قیسی صادراتی ایرانی امروزه نه‌ تنها در کشور بلکه در بسیاری از بازار های خارجی طرفدار پیدا کرده است، به طوری که صادرات آن نیز بسیار انجام می‌ پذیرد و اصول صادرات به طور قانونی انجام گرفته و هر ساله بخش مهمی از این محصول در خارج از کشور به فروش می‌ رسد که در این صورت نیز قیمت های به صرفه برای محصولات با کیفیت در نظر گرفته می شود؛ اما این محصولات توانسته اند ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشند.

قیمت قیسی خشک در بازار شیراز

قیمت قیسی خشک در بازار شیراز بهترین نوع محصولات در این مجموعه به فروش می‌ رسند که محصولاتی مطمئن و کاملاً تازه بوده که توسط تولیدکنندگان برتر تولید شده اند، این محصولات به طور اینترنتی در سراسر کشور عرضه می‌ شوند و خریداران از هر کجای کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و این محصول را بطور عمده یا جزئی سفارش داده و خریداری کنند.

با فروش مستقیم و بی واسطه انواع قیسی همواره قیمت های ارزان تری نسبت به سایر مراکز برای آنها در نظر گرفته می شود که در مقایسه با کیفیت بالا و ارزش واقعی این محصولات ناچیز و ارزان است؛ تمامی محصولات در این مجموعه دارای نرخ های مصوب و مشتری پسند هستند که برای اطلاع از آنها می توانید با کادر فروش ارتباط برقرار کنید.

تمامی محصولات فروش دارای بسته بندی های مناسب هستند و از نوع محصولات درجه بندی شده و کاملا سالم می باشند که تمامی محصولات معیوب از داخل آنها جدا سازی شده و از نهایت سلامت و کیفیت برخوردار هستند که هم به طور بسته بندی شده و هم به طور کیلویی امکان خرید آنها برای خریداران فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما