تولید قیسی زردآلو خشک درشت صادراتی

تولید قیسی زردآلو را با تلفیقی از فرآیند فرآوری و خشک کردن سنتی و روش صنعتی آمیخته می کنیم که تولیدات غربال شده درشت سایز را با متعادل کردن میزان رطوبت و باقیمانده گوگرد، برای فروش صادراتی محصول نهایی استاندارد شده آماده سازی می کنیم.
آیا در ایران نسبت به تولید قیسی زردآلو مرغوب، رعایت پروتکل های فرآوری صنعت خشکبار عملیاتی می شود؟
در صنعت خشکبار استانداردهای زیادی برای تک تک مراحل تولید قیسی زردآلو نوشته شده هست و در صورتی محصول زردآلو خشک مرغوب بدست خواهد آمد که کارگاه و شرکتی تابع اجرای استانداردها باشد.
تولید قیسی زردآلو

مراحل تولید قیسی زردآلو مرغوب

گذراندن مراحل زیر می تواند برای موفق شدن در تولید اولیه زردآلو خشک مرغوب، کمک بزرگی باشد:

  • انتخاب رقم زردآلوی مناسب خشکبار
  • اجرای روند آماده سازی شامل چیدن زردآلو با مقدار معین در سینی و قفسه های چوبی، پلاستیکی و مواد مخصوص با ابعاد استاندارد
  • بهره برداری از اتاق مخصوص گوگرد زنی با ابعاد استاندارد
  • سوزاندن مقدار گوگرد مجاز در مدت زمان مشخص در بیرون از اتاق و انتقال دود آن به داخل اتاق
  • خشک کردن و متعادل سازی رطوبت محصول در محیطی عاری از گرد و خاک و هر گونه آلودگی در مدت زمان استاندارد
  • سرد کردن محصول و بسته بندی با انبارش در محیطی تمیز با رطوبت کنترل شده

تولید خشکبار کار ساده ای نیست و اگر بخواهید که نسبت به مرغوبیت کیفیت محصول چیره شوید، باید از استانداردهای روند تولید و انبارداری صنعت خشکبار تبعیت نمایید.
تولید قیسی زردآلو

شرکت صادرات قیسی زردآلو بسته بندی

یکی از مجموع شرکت های فعال برای بحث صادرات قیسی زردآلو هستیم و عمدتاً تجارت روی این محصول را با هدف تولید بر مبنای کیفیت مورد پذیرش بازارهای بین المللی متمرکز ساخته ایم. اگر قیسی زردآلو با ضوابط مطابقت داشته با استانداردهای بین المللی تولید شود، صادرات آن بدون مشکل خاصی به هر کشوری امکان پذیر می شود که ترتیب کار تولید قیسی زردآلو با عیار کیفی ممتاز را در دستور کار هدف تجاری سازی این محصول قرار داده ایم.
تولید قیسی زردآلو

فروشنده قیسی زردآلو عمده درشت

مقاصد سفرهای تجاری مشتریان در قبال خرید قیسی زردآلو با نام شهرهای مختلف قابل تعریف است و خوشبختانه روند سنتی تولید قیسی زردآلو با قدمتی کهنه تر با تجربه ای تخصصی تا ایام این عصر حاضر ادامه دارد.
باید بگوئیم که متعهد به تولید قیسی زردآلو با گروهی از تولیدات درشت سایز و ریز با عیار کیفی مرغوب هستیم و فروشنده مستقیم بخش اعظمی از سهم بازاریابی تجارت عمده و خرده فروشی زردآلو خشک را هم در اختیار داریم.
تولید قیسی زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما