تولید کننده قیسی دودی درجه یک در تبریز

تولید کننده قیسی دودی به راحتی می تواند در سالم سازی محصول نهایی تأثیرات سوئی داشته باشد که در تبریز برای فرآوری زردآلو خشک درجه یک، طبق استانداردها اهمیت داده می شود.
قیسی دودی با روش سولفوریزه کردن یا همان گوگردزنی به شکل ایجاد دود So2 در یک اتاق مخصوص تولید می شود و برای اهمیت دادن به سالم سازی محصولی که مصرف عمومی دارد، می بایست قواعد و مراحل فرآوری را با حساسیت بیشتری همتراز با استانداردها پیش گرفت. یک شرکت معتبر تولید کننده قیسی به طرز حرفه ای تمامی مراحلی که نتیجه آن محصولی درجه یک است را ریز به ریز پشت سر می گذارد و با کنترل های بهداشتی و آزمایشات مخصوص به سالم سازی نهایی قیسی اقدام می نماید.

تولید کننده قیسی

شرکت صادرات قیسی دودی تبریز

شهر تبریز پیشینه ای معتبر را تا به امروز در حوزه تولید قیسی رقم زده است و با همگام سازی تولید بر مبنای استانداردها، توانسته تولیدات درجه یک را به نام خود شناسانده و ثبت نماید. چندین تولید کننده قیسی دودی به تعداد مشخص در قالب شرکت نامدار و دارای اعتبار بالا در تبریز ثبت فعالیت کرده اند که برخی ها صادر کننده ای قدیمی هستند. هر ساله بخش اعظمی از سهمیه صادرات قیسی زرد و سیاه ایرانی به پای تولیدی های تبریزی نوشته می شود که در کل صنعت خشکبار تبریز مقتدرانه در حال توسعه تولید محصولات درجه یک و حفظ و ایجاد همکاری های قدیمی و جدید می باشد.

تولید کننده قیسی

تولید کننده قیسی درجه یک بسته بندی شده

در شرایطی که قیسی دودی از مبدأ یک شرکت معتبر استقرار یافته در تبریز راهی بازار می شود، می توان احساس اطمینان از سلامت محصول را به راحتی در ذهن خود قبول داشت که در حقیقت محصولی بسته بندی شده که بر پایه استانداردها تولید گردیده را می توان در چرخه مصرف عموم قرار داد. شرکت تولید کننده قیسی برای مصرف طول سال محصول قیسی برنامه ریزی می نماید تا در همه فصول پاسخگوی خریداران باشد و این مرکز هماهنگی تأمین ترشک قیسی و قیسی خام را انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما