خرید اینترنتی قیسی دودی فله ای درجه یک

قیسی دودی فله ای از نظر کلاس بندی کیفی نوع درجه یک نیز دارد که دارای گوگرد کمتر با طعم خوشمزه و رطوبت استاندارد می باشد. هر رقم قیسی در وزن عمده و چه با بسته بندی خرده قابل خرید اینترنتی است.
قیسی دودی در حالت فله با رتبه بندی کیفی درجه یک، می بایست از جانب میزان گوگرد موجود خود و رطوبت، دارای نمره قابل قبول مطابق استانداردها باشد. همواره در کشورها و در خود ایران برای تولید قیسی دودی استانداردهایی تعریف گردیده که برای با قدرت ظاهر شدن در زمینه صادرات می بایست این استانداردها را دقیق عملی ساخت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیسی دودی
باید توجه کرد رطوبت قیسی نسبت به فصل گرم و سرد سال می تواند متفاوت باشد که این امر از فساد پذیری و کپک زدگی قیسی جلوگیری می کند.معمولاً تولید قیسی برای شش ماه اول سال دارای یک سری قواعد تخصصی است و همچنین در بحث تولید  و نگهداری آن در ماه های سرد سال نیز باید از استانداردها تبعیت کرد.

قیسی دودی
قیسی دودی درجه یک صادراتی به شکل بسته بندی دستچین شده یعنی سوپر صادراتی آماده فروش می باشد و همچنین بسته بندی فله ای بدون دستچین شدن تولید می شود. در کل قیسی جدا از صادرات برای خرید مشتریان از داخل کشور هم، دارای سایز درشت ممتاز، سایز متوسط و با درجه کیفی پایین در سایز ریز یا همان صنعتی قابل ارائه است که اینترنتی نیز همکاری شکل می گیرد.

صادرات قیسی دودی بسته بندی شده

قیسی دودی برای صادرات بر اساس نیاز مشتری با تفاوت هایی قابل بسته بندی است که در واقع وزن بسته و نوع بسته بندی یعنی دستچین شده و فله از سوی خریدار تعیین می شود. قیسی درجه یک اگر رنگ روشن زرد داشته باشد دارای درصد گوگرد بالا و چنانچه رنگ نارنجی داشته باشد، میزان گوگردش کمتر است. بطور کلی ایران تأمین کننده ای با توانمندی بالا برای قیسی شناخته می شود و انواع قیسی تولید می کند.

قیسی دودی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما