خرید عمده زردآلو شاملو درجه یک صادراتی

خرید عمده زردآلو شاملو و همه رقم های مناسب را در طی درخواست صادراتی با پشتیبانی متمایزتری برقرار می سازیم که مستقیماً امکان صادرات هر نوع زردآلو درجه یک را مهیا می آوریم.
فروش زردآلو شاملو رقم منتخب رشد یافته با مدت ماندگاری بالا برای صادرات به کشورهای هدف انجام می پذیرد که در واقع ویژگی بافت طبیعی این نوع زردآلوی درجه یک توانسته عدم آسیب پذیری آن را برای روزهای بیشتری فراهم کند. در بین زردآلو باید از ارقامی برای صادرات بهره گرفت که درصد شیرینی در حد متوسط دارند و بافت شان سفت بوده و در حد معمول رسیده باشند یعنی کال نباشد و کاملاً رسیده نباشد که برای خرید عمده زردآلو با چنین مشخصاتی می توانیم رقم شاملو و چند رقم خاص را پیشنهاد دهیم.

خرید عمده زردآلو

بازار فروش ارقام زردآلو صادراتی

همیشه از نظر تأمین کردن ارقام زردآلو برای بازار صادراتی، می بایست به نکاتی از قبیل کیفیت بافت و عطر و طعم زردآلو و نوع بسته بندی مطابق با استانداردها توجه کرد که در واقع زردآلویی مورد فروش باشد که مرغوبیتی درجه یک را داراست و در یک پک بسته بندی بازار پسند به شکل دستچین شده و سورتینگ شده قرار گرفته باشد. ارقام منتخب از خانواده زردآلو با نام رقم شاملو، شاهرودی، قوامی، عسگرآباد، نوری و جهانگیری قابلیت صادرات و پشتیبانی برای ارسال به کشورهای دور را دارند که در اقدام به خرید عمده زردآلو با این اسامی، می توانید از بازرگانی ما برای هر مقدار از تناژ مورد نیازتان ثبت سفارش کنید.

خرید عمده زردآلو

مرکز خرید عمده زردآلو شاملو

زردآلو شاملو اگر به طرز ماهرانه ای با اصول صحیح کشاورزی به رشد برسد، می تواند دارای کیفیتی بی نظیر شود که همواره زردآلو در خاکی که از نظر میزان اسیدیته، درصد آهک و درصد گچ، دارای حدود مشخص شده ی استانداردها باشد، به نحو باکیفیت تری پرورش می یابد. قابل تشخیص است که آیا زردآلو کیفیت دارد یا نه که با مشخصاتی همچون عدم داشتن لکه غربالی، بیماری باکتریایی و عدم سفیدک زدن پوست آن، زردآلو مرغوبیت عالی خواهد داشت. مرکز ما در ضمن اقدام به تأمین میوه در حالت خام و تازه، برای خرید عمده زردآلو با بهترین تولیدات وارد عرصه فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما