خرید عمده مغز هسته زردآلو شیرین ارومیه

مغز هسته زردآلو با خصوصیات تازگی و شیرینی خود در عنوان یک محصولی که مشمول خرید زیاد در بازار خشکبار است شناخته می شود و شهر ارومیه با رقابت سالم از خریداران دعوت می نماید.
در بین خانواده خشکبار حوزه زردآلو، هسته آن بعد از تولید قیسی و برگه به شکل جداگانه خشک می شود تا فرآیند تولید مغز هسته شیرین و نوع مزه تلخ آن انجام گیرد. گاهاً مرغوبیت هسته ها آنچنان تعریف کردنی نیست و در نهایت مغز هسته هم، مرغوبیت کافی را ندارد. زردآلو میوه ای است که در شرایط آب و هوایی مخصوصی رشد می کند و بنابراین اگر عاملیت آب و هوا غیر از قاعده پرورش زردآلو شود، مطمئناً کیفیت زردآلوها پایین و در نهایت تولید مغز هسته ای درشت و سالم دور از انتظار خواهد بود.
شهر ارومیه شهری با آب و هوای مناسب کاشت زردآلو می باشد و در واقع سهم تولید زردآلوی این شهر در کل کشور قابل تمجید است. همچنین یکی از خواستگاه های مهم تولید ارقام متنوع خشکبار زردآلو شهر ارومیه است و در این راستا محصولات خشکبار زردآلو با تناژ بالا در حدود برآورده سازی نیاز مصرفی نیز تولید می شوند. محصول مغز هسته خشک شیرین و تلخ زردآلو از نمونه محصولات خانواده خشکباری زردآلو است که خرید آن متأثر از کیفیت های متفاوت در فراز و نشیب های قیمتی صورت می پذیرد و عمده سفارشات از استان های بزرگی که مصرف خشکبارشان زیاد است می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما