خرید فروش زردآلو عسگرآباد صادراتی ارومیه

خرید فروش زردآلو در طی استانداردسازی درست می تواند برای بازار صادراتی نتیجه بخش باشد و از این رو رقم زردآلو عسگرآباد ارومیه را طبق ضوابط خاصی سورتینگ شده با بسته بندی مناسب ارائه می دهیم.
همیشه شرایط خاصی در محقق یافتن خرید فروش صادراتی میوه حکم فراما بوده است و اگر استانداردسازی ها درست انجام نگیرد در هر صورت اقدام برای همکاری بین المللی بی نتیجه خواهد بود.

بازار صادراتی زردآلو ایران

امروزه زردآلوی ایران در ردیف محصولات مورد پسند و در جایگاهی با بیشترین درخواست برای بازار صادراتی قرار دارد و انواع رقم ها به شکل سورتینگ شده که دارای بسته بندی استاندارد شده ای هستند به کشورهای همجوار زیاد صادر می گردد. رقم زردآلو عسگرآباد به اتفاق یک اقدام صحیح سورت شده به همراه بسته بندی جذاب و مشتری پسند، جزو یکی از آن رقم های مورد سفارش در همه سال های برداشت می باشد که خرید فروش زردآلو با این رقم رونق بهتری دارد.

خرید فروش زردآلو

ارقام زردآلو صادراتی ارومیه

ایران از نظر سازمان بین المللی فائو در رده بندی کشورهای تولید کننده ارقام زردآلو بین رتبه های اول تا پنجم قرار دارد که هر ساله با میزان برداشتی که متغیر است، این رتبه بندی اعلام می شود. همواره توجهات بازار صادراتی روی تولیدات ایرانی متمرکز بوده و شرکت ها توانسته اند در امر استاندارد سازی با رساندن توانمندی های خود در حد و انتظارات جهانی به عنوان صادر کننده ای موفق برای میوه زردآلو شناخته شوند. شهر ارومیه در خرید فروش زردآلو بسیار موفق عمل می کند چرا که ارقام عسگرآباد، نصیری، رقم اردوباد شیرین و شاهرودی باغات این شهر، برای مشتریان صادراتی محبوب ترین هستند.

خرید فروش زردآلو

خرید فروش زردآلو عسگرآباد

بی شک زردآلو عسگرآباد در نواحی شمال غربی کشور در چنان وضعیت کیفی با سطح مرغوبیت بالا رشد می یابد و برای همین، خواستگاه اصلی برای پرورش این رقم از ارومیه نشأت می گیرد. خوشبختانه با اصلاح و ارتقاء دانش کشت ارقام زردآلو در باغات ارومیه، نتیجه ای مطلوب تر منعکس شده و زردآلوهای درشت با طعم واقعی لذت بخش و رنگی جذب کننده و مشتری پسند عاید گردیده است. در روزهای ماه خرداد از هر سال، آغاز نوبرانه زردآلو کلید می خورد و تا پایان تیرماه خرید فروش زردآلو در رقم های مختلف ادامه می یابد که فروشنده ای قابل برای تأمین بهترین ها هستیم.

خرید فروش زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما