شرکت تولید میوه خشک مخلوط صنعتی صادراتی

شرکت تولید میوه خشک با مجهزترین ماشین آلات صنعتی هستیم که مخلوط میوه های خشک شده را در تعداد بیشتری فرآوری می کنیم و در بخشی از سهم فروش، تأمین درخواست های صادراتی میوه خشک مرغوب را هم پوشش می دهیم.
همواره نام میوه های خشک شده در سبد محصولات شرکت تولید میوه خشک ما متنوع تر است و به صورت بسته بندی تک تک هر میوه و یا مخلوطی از میوه ها عمل می کنیم. قدرت تأمین خواسته میوه خشک برای هر شهر و علی الخصوص در قبال پوشش بازار صادراتی برای مجموعه ما فراهم است و مستقیماً از ابتدای ثبت سفارش با ارسال نمونه و یا با قرار جلسات حضوری به پشتیبانی از خریداران میوه خشک کشورمان و مشتریان خارجی مشغول می شویم.
شرکت تولید میوه خشک

مرکز فروش میوه خشک صنعتی مرغوب

میوه خشک در حجم تناژی بالا را با ماشین آلات صنعتی مختص این حوزه تولید می کنیم و امتیاز برتری در پارامتر مرغوبیت میوه خشک های ما ثبت شده است. خیلی خوب از کار تولید میوه خشک بر می آییم و تحت عنوان شرکت تولید میوه خشک با نام مرکز فروش محصولات خوش طعم با عطر و رنگ مطلوب، فعالیت مداوم مثمر ثمر در بازار خشکبار داریم.
شرکت تولید میوه خشک

شرکت تولید میوه خشک مخلوط

در خانه ها و کارگاه ها اقدام به تولید میوه خشک می شود و سهم اعظمی از بازار میوه خشک با تولیدات صنعتی پوشش داده می شود و بلدکاران خریدار میوه خشک می دانند که محصول صنعتی با پشت سر گذاشتن آزمایشات سلامت و با اجرای مراحل فرآوری ظابطه مند از مرغوبیت بهتری برخوردار است. گزینه پیشنهادی شرکت تولید میوه خشک ما از قرار تأمین تولیدات مخلوط و نمونه هایی از میوه خشک ها با بسته بندی تک تک و جداگانه حکایت می کند که پوشش حمایتی ما برای بازار میوه خشک صادراتی و پشتیبانی از سفارشات داخلی همه نوع میوه خشک می باشد.
شرکت تولید میوه خشک

بازرگانی صادرات میوه خشک بسته بندی شده

مأموریت بازرگانی و فروش صادراتی میوه خشک را با راه های نوین برندینگ پشتیبانی می کنیم و هدف متمرکز ما در خصوص تأمین بهترین میوه خشک با گواهی استاندارد سازی آن بوده است. صادرات میوه خشک را در دنباله تأمین دیگر محصولات خشکباری متعلق به خاک و آب کشورمان پیش می بریم و خیلی اتفاق افتاده که مشتریان جمعی از تولیدات را با تناژ کمتر و یکجا در یک محموله به نام جورچیات سفارش می دهند. با مسئولیت شرکت تولید میوه خشک به صورت عضو در صنف خشکبار ایران برای تأمین خواسته خریدارن خشکبار تلاش های بی وقفه می کنیم.
شرکت تولید میوه خشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما