شرکت تولید کشمش طلایی مخصوص صادرات

شرکت تولید کشمش با ظرفیت پشتیبانی قوی برای تأمین کشمش طلایی مخصوص بازارهای صادراتی هستیم که قابلیت تولید در خطوط سورتینگ کشمش ما برای محصولی با چندین عیار کیفی متفاوت فراهم است.
کشمش بیدانه طلایی را طبق ضابطه های سازمان استاندارد از حیث بررسی، کنترل و احیای مؤلفه های کیفی مصوب، برای بازار صادرات تولید می کنیم که پارامترهای قابل استناد صنعت خشکبار برای فرآوری بی عیب و نقص محصول کشمش عبارتند از:

  • اقدام به تولید با طبقه بندی سایز درشت تا ریز کشمش
  • تعیین ویژگی های مخصوص کشمش
  • انجام آزمون های بررسی کیفیت ظاهری و بافت داخلی کشمش
  • اقدام به نمونه برداری از حیث انجام آزمون فیزیکی و شیمیایی بر روی کشمش
  • انجام شیوه ای صحیح بسته بندی استاندارد کشمش
  • اقدام به نشانه گذاری از حیث ثبت ماهیت اطلاعات نام شرکت تولید کشمش، وزن، تاریخ ماندگاری و نوع کشمش

کشمش مخصوص صادرات می تواند طبق تصمیم مشتریان با تفاوت کیفی در چارچوب استاندارد تدوین شده برای این محصول تولید شود و مسلم است که کشش بازار تجارت خشکبار کشورها نسبت به واردات کشمش یکسان نیست.
شرکت تولید کشمش

فروشنده کشمش تیزابی بازار صادراتی

کشمش تیزابی دودی نشده مخصوص صادرات هم در کنار نوع کشمش طلایی با رعایت ضوابط آیین کار سازمان استاندارد توسط شرکت تولید کشمش ما با ظرفیتی درهر تناژ تأمین می شود که امکان آماده سازی و بسته بندی نوع کشمش ملایری رنگ روشن و سلطانای تیزابی شده با تفکیک عیار کیفی میسر می باشد.
همواره می توانیم نام فروشنده یا شرکت تولید کشمش را با برند خود مشتری روی بسته های کارتنی چاپ دار ثبت کنیم که اعتیار خاصی از حیث معرفی نام برند به وجود می آید.
شرکت تولید کشمش

شرکت تولید کشمش زرد طلایی درجه یک

پس از اینکه برای خریدن کشمش زرد طلایی از سوی مشتری بازار ایران و تاجر صادراتی خشکبار تماس گرفته می شود، شرکت تولید کشمش ما در اولویت اول سعی می کند تا مشتری را برای مذاکرات حضوری دعوت نماید و یا با اقدام به ارسال نمونه ای از آنچه که تولید می شود، از خریداران کشمش درجه یک و نوع کشمش با عیار کیفی پایین پشتیبانی می نماییم.
شرکت تولید کشمش

خرید کشمش انگوری طلایی به صورت عمده

با بهره گرفتن از گاز سولفور رنگ پوست و بافت کشمش انگوری، زرد طلایی خواهد شد و اگر انگورها خوب رسیده باشند، رنگ زرد کشمش بهتر و بازار پسندتر خواهد بود. خرید کشمش طلایی برای عده ای از مشتریان با وب سایت مجموعه ما امکان پذیر شده است و برخی خریداران عمده هم با جستجو در شبکه های اجتماعی و یا پرس و جو از روابط دهان به دهان و همچنین توسط شرکت های تبلیغاتی با شرکت تولید کشمش ما آشنا می شوند.
شرکت تولید کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما