شرکت صادرات ارقام زردآلو ایرانی مرغوب

ارقام مختلف زردآلو ایرانی با اصالت کیفی همتراز با استانداردهای جهانی و به نام میوه مرغوب آماده صادرات هستند که تعداد شرکت های صادر کننده زیادند.
از لحاظ قواعد صادرات هر کشور، تمام کالاها و محصولات وارداتی می بایست طبق بررسی همتراز با شاخصه های جهانی، استاندارد ورود را کسب نمایند. در بحث صادر کردن ارقام متنوع زردآلو نیز شرایط سختی در گمرکات کشورها در جریان است و حتماً باید قبل از ارسال بار زردآلو به نکات کیفی و کمی آشنایی کامل داشت تا مبادا سفارشات به خود مبدأ مرجوع گردند. در این سال ها تراز تجارت زردآلو ایرانی با موازی سازی استانداردها مطابق شاخصه های روز جهانی، رشدی بهبود یافته تر از گذشته داشته است که خوشبختانه لیست صادرات با نام کشورهای زیاد و مهمی مکتوب می شود.
مبحث بررسی حاصلخیزی خاک ایران در پرورش درختان زردآلو با جمع بندی دقیق به نتیجه کاشت ارقام مختلف منتهی می شود که هم اکنون با جهاد ارگان های زیربط، عملیات پرورش انواع زردآلوهای مرغوب و بازار پسند کلید خورده است که آمار صادرات خوب حصول شده سال های اخیر، بر تمام تلاش های انجام شده واقعیت می بخشد. همواره تعداد درخواست دهندگان و نمایندگان خریدار خارجی زردآلو مرغوب ایرانی زیاد است که با شرکت های سورتینگ معتبر شهرهای مختلف ارتباط نزدیک تری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما