صادرات برگه زردآلو گوگردی سالم استاندارد

صادرات برگه زردآلو را همپای محصول قیسی گوگردی پیوست می دهیم که استاندارد سازی دو مشخصه مهم یعنی میزان گوگرد و رطوبت برای تولید محصول سالم تر، طبق قواعد و اصلیت بین المللی صورت می پذیرد.
خوشبختانه بازار ایران سال هاست که در ردیف بازارهای مرجع و نام آشنا برای صادرات برگه زردآلو و قیسی شناخته شده هست و به میزان سهمیه ای مشخص با کمی اختلاف کمتر و یا بیشتر، در تأمین تولیدات استاندارد سالم سازی شده، مقتدرانه عمل می نماید.

صادرات برگه زردآلو
هر ساله لیست صادرات مرتبط با ارقام برگه زردآلو و قیسی با اسامی رقم گوگردی سولفور شده، ارگانیک خشک آفتابی و تیزابی غلیظ شده پیوست می خورد که خریداران با سهمی بالاتر برای نوع گوگردی سفارش می گذارند. باید برای الحاق صادرات در حوزه زردآلو خشک به آنچه که در کتاب استانداردها نوشته شده توجه دقیق و صریح کرد تا مبادا محصول دچار فساد گردیده و دارای رنگ و طعم غیر از حالت طبیعی باشد.

قیمت تولید برگه زردآلو گوگردی

تولید برگه زردآلو گوگردی هزینه ای مشخص دارد و پس از فرآوری کامل آن، قیمت نهایی جهت ورود به بازار عمده فروشی طبق کیفیت واقعی محصول تعیین می شود. هم اکنون برگه زردآلو در سه رقم دارای نمره کیفی متفاوت تولید می شود که نمونه پرحجم موجود به رقم گوگردی آن مربوط می شود. می توان حالت کلی قیمت گذاری برگه زردآلو را به صورت محصولی با کیفیت ریز و درشت دسته بندی کرد که نوع ریز نرخ 220000 ریال و برگه زردآلو درشت قیمت 310000 ریال تا اردیبهشت 98 دارد. در کل موقعیت سازی جهت فروش زردآلو خشک به بازار همه شهرها را و همچنین صادرات برگه زردآلو را الحاق می دهیم که همکاری خودمان را برای کل شرکت و تاجران اعلام می داریم.

صادرات برگه زردآلو

صادرات برگه زردآلو استاندارد شده اعلا

صادرات برگه زردآلو برای دوره های پیش رو و ماه های آینده در هر سال، با اقداماتی ارزنده در طی استاندارد سازی تکمیلی تر با کیفیت اعلا صورت می گیرد که می توان رزومه فعالیت مجموعه خودمان را در این عرصه به شکل پشتیبانی معتبر تصویر سازی کرد که شرکت ها و افراد تاجری که تصمیم به صادر کردن زردآلو خشک دارند، می توانند همراه ما برای امر فروش خارجی موفق عمل کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما