صادرات برگه قیسی دودی زرد بسته بندی

صادرات برگه قیسی دودی به مرور در این سالها به خاطر استاندارد سازی هایی که در کیفیت و بسته بندی صورت گرفته، افزایش یافته است. اما صادر کردن قیسی زرد چگونه نتیجه بخش می شود؟
صادرات زردآلو خشک ایران چه در محصول برگه زردآلو و چه در قیسی نسبت به حجم تولید زردآلو بسیار کمتر است و می بایست برای ارزش آفرینی در این حوزه به استاندارد سازی در مسیر بهبود کیفیت و بسته بندی توجه ویژه کرد. همواره تولید برگه قیسی دودی زرد در کلاس جهانی توسط شرکت هایی با سابقه چندین ساله در حوزه خشکبار صورت می گیرد که این موفقیت ها با کسب اطلاعات دقیق از استانداردها و خواسته کشورهای هدف محقق می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات برگه قیسی
خوشبختانه پیشینه پرافتخار خشکبار ایران برای رقابت در سطح جهانی از سال های دور به یادگار مانده است و این برتری همچنان در برخی محصولات با اقتدار حفظ شده است. در لیست منتشر شده از تولیدات خشکباری قابل صادرات ایران، قیسی دودی هم ارزآوری خوبی نصیب کشور کرده است اما تحقق هدف صادرات برگه قیسی چگونه صورت گرفته است؟

صادرات برگه قیسی دودی درجه یک

صادرات برگه قیسی درجه یک به کمک استاندارد سازی در سطح بین المللی دست یافتنی تر گردیده که عوامل زیادی موجب امر تجارت خارجی می شوند. برخی شاخصه ها در رابطه با خود محصول استاندارد سازی می شوند که با ارتقاء کیفیت از نظر طعم، رنگ، مدت ماندگاری و با بهبود بسته بندی می توان فروش قیسی دودی زرد را به خارج از کشور محقق ساخت. همچنین در صادرات برگه قیسی، قواعدی را نیز باید در بخش حمل و نقل و تحویل به موقع رعایت کرد تا قیسی درجه یک به صورت سالم به دسترس مشتری برسد. کشورهای رقیب صادر کننده قیسی، همواره در تلاش اند تا با برتری بالا نسبت به ایران پیشی بگیرند که می بایست با رعایت قواعد از سهم و رتبه خود محافظت کنیم.

صادرات برگه قیسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما