صادرات زردآلو درجه یک بسته بندی شده ایران

صادرات زردآلو بسته بندی سالم سازی شده درجه یک، از ایران به مقصد کشورهای مختلف بخصوص برای کشورهایی که تأییدیه کیفی سخت تری دارند هم انجام می گیرد.
خوشبختانه توسط شرکت های سورت بندی مستقر در چند شهر پرورش دهنده زردآلو، تولیداتی به نام ایران شامل ارقام مختلف درجه یک صادرات می شود که روال ارسال به مقصد کشورها در تطابق با استانداردها و روادید گمرکی هر کشور انجام می پذیرد.

صادرات زردآلو
برای صادرات زردآلو ممکن است مشتری جدید با درخواست یک نمونه بار استارت همکاری را بزند که در واقع برای اینگونه سفارشات بیشتر به صورت حمل و نقل هوایی، محموله ای برای خریدار ارسال می گردد و در ادامه در صورت مورد تأیید بودن، امکان ارسال کانتینری وجود دارد. خوشبختانه شرکت های سورت و بسته بندی میوه در شهرهای ایران، این فرصت را پیاده سازی کرده اند که محموله زردآلو درجه یک را با روش های تخصصی مراقبت از کیفیت میوه و به صورت پالت بندی شده صادر نمایند و باید گفت کشورهای زیادی خریدار هستند.

شرکت بسته بندی ارقام زردآلو درجه یک

شرکت های بسته بندی کاربلدی در ایران به تأمین ارقام زردآلوی مناسب صادرات مشغول هستند و مراحل کار را به شکل آماده سازی محموله ای با بسته بندی کارتنی و سبد پلاستیکی پیش می برند. زردآلوی ارومیه با سالم سازی مطلوب در عالی ترین رتبه کیفی در وزن 5 کیلویی پالت بندی می شود و توسط کانتینرهای یخچال دار برای کشورهای دور و نزدیک ارسال می گردد.

صادرات زردآلو

صادرات زردآلو ایرانی با بهترین کیفیت

صادرات زردآلو ایرانی برای پیوست به گمرکات کشورهای مختلف در بهترین کیفیت طبق استانداردهای عالی و تعریف شده کشور مقصد انجام می گیرد که می توانیم محموله ارقام مختلف را صادر کنیم. خوشبختانه با سالم سازی و رساندن سطح کیفی به نمره درجه یک، امکان فروش صادراتی را تسهیل بخشیده ایم و برای مقاصد دور با مراقبت های ویژه و همچنین به کشورهای نزدیک محموله ارسال می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما