صادرات زردآلو عسگرآباد مرغوب به عمان

صادرات زردآلو عسگرآباد ایرانی و رقم های دیگر به نحوی راحت تر قابل اجرا شده چرا که از نظر مرغوبیت مورد استقبال خیلی از کشورها واقع گردیده و خوشبختانه ارقام این میوه به کشور عمان هم صادر می گردد.
کشورهای عربی چنانچه قصد خرید زردآلو را داشته باشند، ارقام شیرین و درشت سایز را اولویت می دهند و اولین انتخاب شان در همکاری برای تأمین زردآلوهای مرغوب، بازار کشور ایران می باشد. تا آنجایی که از گمرک اطلاعات صادرات زردآلو مخابره می شود، می توان ارقام صادر شده را به نام عسگرآباد، شاملو، شاهرودی، اردوباد، نصیری و تبرزه لیست بندی کرد. صادرات زردآلو با اقدامات اصولی صورت پذیرفته در سورتینگ، نگهداری و حمل و نقل آن، بیشتر شده و تا پایان فصل برداشت، مجموع مقاصد وارد کننده زردآلو مرغوب از ایران در تعداد بیش از ده کشور ثبت می شود.

صادرات زردآلو

شرکت فروش زردآلو عسگرآباد بسته بندی شده

زردآلو عسگرآباد روی درخت با سایز و ظاهری درشت رشد می کند و یا اینکه تولیدات برخی باغات در اندازه ای ریز و متوسط به ثمر می نشیند. زردآلو از زمانی که برداشت می شود، به خاطر فروش در داخل کشور و نیز به لحاظ صادر کردنش، به صورت بسته بندی متفاوت آماده بارگیری می شود. مرسوم است که برای داخل کشور، زردآلو در سبدهای 8 کیلویی بدون اجرای اقدامات سورتینگ بسته بندی می شود و اما در صادرات زردآلو با عملیات تکمیلی سورتینگ و نگهداری در سردخانه، تولیدات آماده ارسال می شوند.

صادرات زردآلو

صادرات زردآلو درجه یک به کشورهای عربی

کشورهای عربی همسایه غربی و جنوبی کشورمان برای خرید زردآلو ایرانی اقدام به سفارش در تناژهای بالاتر می کنند که سال هاست بهترین میوه های تابستانی مثل زردآلو، کام مردم کشورهای عرب زبان همچون کشور عمان را شیرین می کند. صادرات زردآلو برای بازارهای جدیدتر هم در حال انجام است و شرکت ما عامل هماهنگ کننده شرایط ویژه همکاری می باشد که می کوشیم تا زردآلوهای درجه یک را تأمین نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما