صادرات قیسی آفتابی بسته بندی شده به امارات

صادرات قیسی بسته بندی شده به کشورهای عرب زبان را با استاندارد مورد پذیرش آنها در رقم آفتابی و زرد گوگرد داده شده به ثبت می رسانیم و در هر سال برای کشور امارات، تحویل محموله بیشتری را داریم.
قیسی زردآلو با رقابت تأمین کنندگانی از کشورهای مختلف، برای بازار جهانی در دسترس قرار می گیرد و شرکت های ایرانی نیز با برتری خوبی در اقدام به صادرات تولیدات استاندارد خود، اقدام ویژه ای صورت می دهند که کشورهای عربی سهم بیشتری دارند و باید گفت به کشور عراق و امارات حداکثر تولیدات موجود صادر می گردد. محموله های آماده این مجموعه طبق سلیقه معمول بازار، به صورت فله دارای ربسته بندی کارتنی و سلفونی و نیز در حالت یک محصول دستچین شده دارای بسته بندی کارتنی با اسم برند خود شرکت و یا اسم برند مشتریان به فروش می رسد.

صادرات قیسی

صادرات قیسی رقم آفتابی درجه یک

قیسی محصولی است با حالت خشک و نرم در دو رقم آفتابی و یا به شکل گوگرد داده شده قابل تولید در سایز مختلف می باشد و از نظر استاندارد کیفی حاصل از تعریف علمی و سازمانی، دارای کیفیتی در درجات یک، دو و سه می باشد. صادرات قیسی را با تمام ظرافت و دقت در کار تولید و تحویل انجام می دهیم که نمونه محصولات آفتابی اعلا و گوگرد داده شده درجه یک را می فروشیم.

صادرات قیسی

مرکز فروش قیسی اعلا گوگردی

قیسی گوگردی تولیدی شرکت ما در خصوص تعریف کیفیت آن، دارای مرغوبیت اعلا می باشد و در حقیقت این گروه محصولات، به خاطر صادرات و بابت بخشی از فروش در داخل کشور، تأمین می شود. مرکز ما همکاری با شرکت های صادر کننده و نیز موقعیت صادرات مستقیم را برای همه مشتریان فراهم می نماید که تناژ ثبت شده در سفارشات را برای کشورهای طرف معامله آماده تحویل با شرایط ویژه تر که از قبل هماهنگ شده می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما