صادرات قیسی زردآلو ممتاز تبریز

صادرات قیسی زردآلو در چند رقم و با نام برندهای شهر تبریز انجام می گیرد که تولیدات ممتاز شرکت های تأمین کننده طبق استانداردها صادر می گردد.
صادرات قیسی زردآلو از نظر رونق بخشی به بازار داخل، کمک شایانی نموده است و رقم قیسی های دودی و آفتابی از سال ها پیش تر به چند کشور صادر می شوند. موفق ترین شرکت های صادراتی خشکبار تبریز توانسته اند از نظر مطابقت دستورالعمل هایشان با استاندارد جهانی، به خوبی عمل کنند و از میان محصولات تولیدی شان، سهمی از فروش را به صادرات قیسی زردآلو اختصاص می دهند.
گذشته از اینکه زردآلو در ایران با مرغوبیت رشد می کند، در پی فرآوری زردآلوها، انواع قیسی نیز به صورت ممتاز به تولید می رسد و همه این اتفاقات موجب گردیده تا زردآلو به شکل تازه خوری و نیز در نوع خشک شده برای صادرات در نظر گرفته شود. تبریز و چند شهر مستقر در استان آذربایجان شرقی در مجوع توانسته اند در مورد برداشت زردآلو و نیز تولید قیسی با موفقیت و کاربلدی مرغوب ترین ها را پرورش و تولید کنند که در کل خشکبار میوه و خشکبار تبریز شناخته شده می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات قیسی زردآلو

صادرات قیسی زردآلو گوگردی درجه یک

در شمار ارقام قیسی های تولید شده در تبریز، نوع گوگردی در ظرفیت انبوه تری موجود می باشد و در حقیقت برای فروش به بازار داخلی و صادرات از گروه تولیدات گوگردی بهره گرفته می شود. تبریز با خشکبارش بیشتر شناخته شده می باشد و از این حیث گزینه صادرات قیسی زردآلو نیز با کمک شرکت های موفق این شهر همیشه فعال می باشد. تولیدات درجه یک خشکبار از جمله محصولات گردو، قیسی، کشمش و بادام جزو ارقام صادراتی تبریز می باشند که هر ساله محدوده ی تجارت این محصولات به بازارهای زیادی نفوذ می کند.

صادرات قیسی زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما