فروش رقم زردآلو عسگرآباد شیرین مرند

بهتر است بدانید رقم زردآلو عسگرآباد رشد یافته در باغات شهر مرند، مرغوبیتی دارد که فروش صادراتی برایش در حجم انبوه نصیب شده و طعم شیرینش به کام مصرف کنندگان دیگر کشورها خوشایند شده است.
آیا از میزان پرورش و برداشت زردآلو عسگرآباد مرند اطلاعاتی در دست دارید؟ به غیر از این رقم، چه نوع زردآلوهایی با آب و هوای مرند سازگار هستند؟
شهر مرند در ذهن و خاطره خیلی از خریداران میوه، به شهر زردآلوی کشور معروف است و در این منطقه از استان آذربایجان شرقی، ارقام زردآلویی پرورش می یابد که اکثرشان بازار پسند و قابل تبدیل به فرآورده هستند. یک نمونه کاملاً پرمصرف خانواده زردآلوهای مرند که هم تازه خوری دارد و نیز فرآورده هایی از آن تولید می شود را به نام رقم عسگرآباد نامیده می شود.
باید شرح نمود از این نوع زردآلو در شهر مرند به صورت کشت وسیع پرورش می یابد و آنچنان با مراقبت های اصولی در بهترین شرایط رشد می کند که مرغوبیت نهایی آن دارای ویژگی طعم شیرین و بافت آبدار می باشد. خوشبختانه تعریف کیفی انواع زردآلوی شهر مرند شامل وضعیت کیفی مطلوب است و از این بابت علاوه بر فروش به شهرهای ایرانی، صادرات نیز از چند سال پیش کلید خورده است و امکان تجارت داخلی و خارجی با رقم عسگرآباد هم مرتبط است. ارقام نصیری، تبرزه شیرین و اردوباد جزو چند رقم دیگر هستند که با بیشترین حجم تولید به نام انواع رقم های پرخرید خانواده میوه زردآلوی شهر مرند، شناخته شده اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو عسگرآباد

صادرات زردآلو عسگرآباد مرند

آیا می دانستید که زردآلو عسگرآباد مرند به خاطر کیفیت خوبش صادرات می شود؟ کشاورزان شهرستان مرند هر ساله با مشارکتی همه جانبه در زمین های کشاورزی اطراف شهرها و روستاهای خود، انواع زردآلوهای خوشمزه را به بار می آورند که ارقام متنوعی از زردآلوها با زحمت زیاد این عزیزان تولید می شوند. رقم زردآلو عسگرآباد نمونه ای از آن رقم های ارزشمند پرورش یافته است که برای این نوع زردآلو درخواست خرید فراوان وجود دارد. خوشبختانه فروش با تناژ بالا و صادرات زردآلو عسگرآباد مرند در همراهی تعداد دیگر از ارقام با وضعیت خوبی در جریان است و همواره تمام خریداران می توانند بخشی از نیاز زردآلو را از بازار مرند جبران کنند.

زردآلو عسگرآباد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما