فروش زردآلو نصیری درجه یک صادراتی

فروش زردآلو نصیری که از جمله رقم های بسیار کاربردی و درجه یک است را در صورت ارسال برای بازار صادراتی با بسته بندی سورتینگ شده انجام می دهیم.
فروش زردآلو نصیری در خود باغات و به صورت سورتینگ شده طی بسته بندی در سبدهای پلاستیکی و کارتن های مخصوص انجام می پذیرد. بازار صادراتی زردآلو شامل رقم هایی دارای ویژگی بافت سفت، شیرین مزه و گونه سایز درشت می شود که رقم نصیری این خانواده در نتیجه کاربرد بسیار آن برای خیلی از خریداران بیشترین مزایا را دارد. اهمیت ارقام زردآلو برای استفاده هایی از قبیل تازه خوری، تولید مربا، فرآوری قیسی، کمپوت و کنسانتره تعریف می شود که برای هر کاربردی، لازم هست تا رقم مناسب تر انتخاب شود. اگر صادر کننده هستید می توانید طی سفارش تا یک حجم معین وارد همکاری با بازرگانی ما شوید.

فروش زردآلو

 

بازار زردآلو نصیری درجه یک

زردآلو برای بازار با تأمین به صورت نوبرانه و در حجم انبوه برداشت و بسته بندی می شود که دو هدف برای فروش وجود دارد و معاملات نسبت به همکاری با سراسر کشور و نیز صادرات به کشورها اجرایی می شود. زردآلو نصیری در بورس معاملات کلی بازار زردآلو، جزو رقم محبوب و درجه یک شناخته می شود که نرخ آن بالاست. مراکز و شرکت های عهده دار زردآلو فروشی در تناژ عمده، تولیدات را با بسته بندی در فرم مرسوم بازار عرضه می کنند که این بسته بندی در شرکت سورتینگ میوه و یا به هنگام چیدن انجام می پذیرد.

فروش زردآلو

 

فروش زردآلو در ارقام صادراتی

زردآلو در دنیا در چند کشور کشت می شود و ایران دارای نواحی جغرافیایی با بهترین آب و هوا جهت پرورش ارقام مختلف زردآلو می باشد. تقریباً 5 کشور بیشترین تولید چند رقم زردآلو را در ضمن برداشت از باغات زیر کشت دارند و ایران در سال های متمادی جزو کشورهای برتر فروش زردآلو و بازار اصلی تأمین محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما