فروش عمده برگه زردآلو گوگردی درشت کارتن شده

فروش عمده برگه زردآلو طبق سفارشات هر مشتری به صورت کارتن شده و یا در کیسه های پلاستیکی با وزن ۱۰ کیلو فاکتور می شود که نوع گوگردی آن در مدل سایز درشت نیز در هر ماه با موجودی تناژ، قابل تأمین است.
برگه زردآلو تمیز و سورت شده را با شستشو توسط دستگاه در کارتن های ۱۰ کیلویی تولید می کنیم که در حقیقت این محصول جزو تولیداتی با کیفیت اعلا در انبار دسته بندی می شود. همواره طبق حجم سفارشات، مدت زمان آماده سازی برگه زردآلو دود زده شده متفاوت هست که در کلیت امر تأمین خشکبار، معاملاتی با حجم کم و زیاد برای صادرات پیوست می شود.
فروش عمده برگه زردآلو

شرکت تولید برگه زردآلو سورت شده صادراتی

از زمان ثبت سفارش مشتریان خارجی تا آماده سازی نهایی برگه زردآلو سورت شده یک مدت معینی در قرارداد درج می گردد و طبق پیش نویس معاملات خرید، ارسال به همه کشورها با روش حمل و نقل متفاوت انجام می پذیرد. برگه زردآلو را پس از شستشو در اتاق های مخصوص دود دادن با مدت چند ساعت گوگرد زنی می کنیم که همین کار ماندگاری را بالا می برد و سپس سورت و یکدست سازی شده و در کارتن ریخته می شوند.
شرکت ما قراردادهای فروش صادراتی محصول قیصی زردآلو و فروش عمده برگه زردآلو را عملیاتی می سازد و با تخصص حرفه ای محصول نهایی مورد نیاز مشتری را آماده سازی و تولید می کند و همین اقدامات، مقدمات اعتماد و تدوام در فروش را به وجود آورده است.
فروش عمده برگه زردآلو

مرکز فروش عمده برگه زردآلو درشت کارتن شده

برخی مشتریان می پرسند که چرا قیمت برگه زردآلو متفاوت اعلام می شود؟ در بیان جزئیات اوضاع قراردادهای فروش عمده برگه زردآلو گوگردی چنین پاسخگو هستیم که سایز، رنگ و رطوبت کم و زیاد در قیمت نهایی قرارداد فروش برگه زردآلو تأثیر مستقیم دارد و حتی در برهه ای از زمان، امکان تهیه از کشاورزان هم بر روی قیمت تأثیر می گذارد. پس از دریافت حجم تولیدات برگه زردآلوی کشاورزان شهرهای مختلف، اقدامات ورود به خط شستشو و بعد از آن گوگرد زنی و پس از دود دادن با سورت نهایی در کارتن های ۱۰ کیلویی در انبار ذخیره سازی انجام می پذیرد.
فروش عمده برگه زردآلو

شرکت تولید برگه زردآلو شیرین درشت

برگه زردآلو های مناطق روستایی شهرهای آذربایجان با طعم ملس و در مدلی با طعم رقم شیرین تولید می شوند که در حقیقت علت این تفاوت، بهره گیری از ارقام خاص خانواده زردآلو ها می باشد. از آنجا که مشتریان هر دو برگه زردآلوی شیرین و با طعم ملس را در طول سال درخواست می کنند و ما هم مسئولیت تولید با مازاد حجم سفارشات سالیانه را انجام می دهیم تا همچنان جزو مجموعه های تأمین با حجم انبوه بازار بزرگ صادرات و فروش عمده برگه زردآلو با برند ایرانی باشیم.
فروش عمده برگه زردآلو

صادرات برگه زردآلو کارتن شده به کشور عراق

صادرات برگه زردآلو با کیفیت مورد درخواست تاجران خشکبار کشور عراق آماده سازی و کارتن شده تحویل داده می شود که در هر مورد سفارشات، تفاوت های در سطح کیفی ثبت می شود. در حقیقت یک تاجر عراقی نمونه برگه زردآلوی ارزان را فاکتور می کند و تاجری هم زردآلو خشک لوکس طلب می کند. تولید بهترین محصولات خانواده خشکبار را با خرید میوه های تازه با دانش تخصصی خودمان خشک می کنیم که برگه زردآلو هم جزو آن دسته از میوه های خشک شده در کیفیت خوب و ضعیف می باشد.
فروش عمده برگه زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما