فروش عمده زردآلو تبرزه شهر مرند

زردآلو تبرزه مخصوص شهر مرند کاملاً خوشایند مصرف تازه خوری می باشد که از این رقم خیلی از میوه فروشان در میادین میوه دیگر شهرها، خرید می کنند. شهر مرند قطب تولید زردآلو در استان آذربایجان شرقی است که عمده تولیداتش برای تازه خوری فروش می شوند.
همه ساله از بازار بزرگ میوه فروشی مرند، ارقام مختلف زردآلوها خریداری شده و به شهرهای دیگر ارسال می شود. خیلی ها می دانند که شهر مرند در تولید زردآلو رتبه نخست استانی را داراست و خوشبختانه کیفیت میوه هایش بازار پسند بوده که حتی دراوزه صادرات روی تولیدات این شهر گشوده شده است. یکی از رقم های زردآلو مخصوص کشت شهر مرند، رقم تبرزه هست و در نوع خود به سان یک میوه خوش طعم از اکثر شهرها خریدار دارد.
زردآلو تبرزه تازه خوری اش نسبت به دیگر کاربردها زیاد است و اگر بخواهیم فرآوری و تبدیل به برگه زردآلو را هم بیان کنیم، در کل رقمی از زردآلوهاست که با استقبال خوب خریدارها مواجهه دارد. زردآلو تبرزه مرند عقبه ای کاملاً شناخته شده دارد و در کنار سایر زردآلوهای شهر مرند در حاشیه رقابت برای فروش، جزو بهترین و پرپسندترین ها قرار می گیرد که برداشت عمده و انبوه آن نیاز جمع کثیری از خریداران میوه را برطرف می سازد.

زردآلو تبرزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما