فروش عمده زردآلو تبرزه شیرین مرند

حجره داران میادین میوه اکثر شهرستان ها، زردآلو تبرزه شهر مرند را خرید می کنند چرا که آن را شیرین تر و باکیفیت تر دیده اند. در کل فروش عمده زردآلو برای مطالبه گرانی که متقاضی بهترین ها هستند صورت می پذیرد.
در پراکندگی سطح زیر کشت زردآلو در شهر مرند، قسمتی از تنوع پرورش یافته به رقم تبرزه مربوط می شود که با آب و هوای مناسب مرند، شاهد رشد زردآلوهایی شیرین تر و سالم تر می باشیم. میادین میوه هویت زردآلوی تبرزه شهر مرند را کاملاً می دانند و برای خود لازم الاجرا می بینند که از این ظرفیت و فضای تأمین کم نظیر، بهره متمایزی ببرند. نهال زردآلو تبرزه در باغات شهر مرند به صورت اصلاح شده و انبوه کاشته می شود و یا با همان حالات قدیمی و از قبل کاشته شده موجود است که در مجموع برداشت این حجم زردآلو، موقعیت فروش بازار مرند را برجسته می سازد.
افق روشنی در پرورش انبوه زردآلو تبرزه شیرین دیده می شود و واضح است که بخشی از مالکیت عرضه این رقم و سایر انواع زردآلوها به شهر مرند اختصاص دارد. طی دهه ها تلاش کشاورزان هویت دار مرندی، هنوز هم باردهی درختان زردآلو در حجم وسیع به نتیجه می رسد و باید افزود توسعه طلبی برای افزایش زیر کشت باکیفیت ترین زردآلوها، با کمک همه به صورت ثمربخش اجرایی می گردد. از این رو افرادی که از بازار زردآلو شهر مرند اطلاعات تکمیلی ضعیف تری دارند، می توانند زیر چتر حمایتی مراکزی باشند که جهت فروش عمده با شرایط ایده آل کوشا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما