فروش عمده زردآلو قوامی درجه یک سالم

فروش عمده زردآلو قوامی را که سالم است و هیچ آفتی در رشد آن تأثیر نگذاشته را انجام می دهیم. همواره کوشیده ایم در برابر انتظارات خریداری همه رقم زردآلو، تولیدات درجه یک تحویل دهیم.
سلامت کیفی زردآلو قوامی این معنی را می دهد که می بایست هیچ لکه و سفیدکی در پوست و گوشته آن دیده نشود و یک محصول آبدار با رنگ رویی شفاف و کاملاً رسیده باشد. پرورش زردآلو قوامی در شاهرود، جزو افتخارات کشاورزان این منطقه می باشد چرا که طعم تازه خوری آن لذت مصرف را همیشه ماندگار می سازد و در واقع این رقم به از لحاظ مزه خاص خود به ثبت ملی رسیده است. فروش عمده زردآلو به منزله تأمین هر چه بهتر آن، در برخی مراکز صورت می گیرد که در کل سالم بودن و درجه یک بودن همه رقم زردآلو ملاک معاملات می باشد.

فروش عمده زردآلو قوامی شاهرود

خصوصیات عطر و طعم بی نظیر زردآلو قوامی با مصرف آن بیشتر نمود پیدا می کند و راحت تفاوت کیفی به یاد ماندنی آن را می توان فهمید. شاهرود از استان های پیشگام در پرورش زردآلو و دارنده ی زمین هایی حاصلخیز با سطح زیر کشت انواع زردآلو می باشد که رقم قوامی آن از اعتبار بالایی برخوردار است. فروش عمده زردآلو قوامی، بخشی از فعالیت های روزانه میوه فروشی های شاهرود است که اقدام به عرضه مناسب چنین زردآلویی به منزله تعهد کاری مجموعه های معتبر می باشد.

فروش عمده زردآلو

خصوصیات زردآلو قوامی درجه یک

طبق آمار جهاد کشاورزی خصوصیات زردآلو قوامی به این شرح است:

  • شروع گلدهی در دهه سوم اسفندماه
  • زمان آغاز برداشت در دهه سوم خرداد ماه
  • فرم میوه کشیده با رنگ رویی کم رنگ و تقریباً کدر
  • نوع مصرف آن با مشخصات بافت و گوشته اش برای تازه خوری مناسب است.

در بحث بهره برداری از زردآلو قوامی درجه یک و سالم نیز بایستی به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی در خصوص مراقبت درخت با سمپاشی، آبدهی و کوددهی در وقت مناسب توجه نمود.

فروش عمده زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما