فروش عمده قیسی سکه ای دستچین شده درجه یک

فروش عمده قیسی سکه ای در کارتن هایی دستچین شده با وزن متفاوت انجام می پذیرد که نوع درجه یک آن در حد متعارف دارای گوگرد و رطوبت مورد تأیید استانداردها می باشد.
همیشه در تولید قیسی به چند عامل مهم می بایست توجه کرد تا اینکه محصول نهایی، در حد استانداردها با عنوان زردآلو خشک شده ی درجه یک خوانده شود و این شاخصه ها عبارتند از:

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
  • میزان گوگرد
  • درصد رطوبت قیسی
  • عدم وجود آفت زنده
  • عدم وجود آسیب دیدگی
  • عاری از آلودگی و سموم مضر
  • رنگ طبیعی با مزه ای خوشایند

امروزه بهترین قیسی ایرانی دارای نام سکه ای می باشد که از این رقم تولیداتی با حالت بسته بندی دستچین شده در وزن 3، 5 و 10 کیلویی موجود است که در واقع این گروه تولیدات برای مبحث فروش عمده قیسی آماده می شوند.

فروش عمده قیسی
در بحث تولید زردآلو خشک، باید طبق قوانین و شرایط برگرفته از استاندارد ملی، اجرای تولید را پیش گرفت که در حقیقت هر گونه کم کاری و عدن مسئولیت پذیری موجب می شود تا قیسی کیفیت پایین با ماندگاری کوتاه مدت را داشته باشد. از این رو توانایی مان در حدی هست تا اینکه فروش عمده قیسی درجه یک را با مشاوره دقیق پیش ببریم.

فروش عمده قیسی دودی بسته بندی

قیسی سکه ای با طریقه ای به نام روش دودی یا گوگردزنی در حال تولید است و همواره اگر مهارت لازم برای فرآوری قیسی وجود نداشته باشد، نتیجه تلاش ها موجب کیفیت پایین این رقم قیسی خواهد شد. پس از مرحله تولید قیسی درجه یک، برای ارزش آفرینی و محترم بودن این محصول در بازار، می بایست بسته بندی مناسب را مد نظر داشت که اقدامات بسته بندی به دو شکل دستچین شده و فله اجرایی می شود و مرکز ما فروش عمده قیسی را با بسته بندی شکیل و استاندارد شده عملی می سازد.

فروش عمده قیسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما