قیمت روز فروش زردآلو جهانگیری مرغوب

زردآلو جهانگیری از رقم های دیررس خوشمزه و مرغوب است و برای شهرهایی که سرمازدگی بهاره دارند مناسب می باشد. اواخر تیرماه آغاز فروش این محصول است که در روزهای ابتدایی کمی با تغییر قیمت ها مواجه خواهیم بود.
در فصل بهار که زمان شکوفه دهی درختان زردآلو است، نگرانی اصلی کشاورزان از بابت سرمازدگی می باشد که در این سال ها با تغییر اقلیم، این اتفاق گاهاً پیش می آید. در قبال اینکه زردآلو میوه ای ارزشمند و اقتصادی است می بایست در حفاظت از میزان برداشت واقعی کوشا بود. در همین خصوص نتیجه مطالعات صورت گرفته چنین است که با کاشت رقم های دیررس بخشی از مشکل سرمازدگی را برطرف گردد. همواره زردآلو جهانگیری دیررس مناسب ترین رقم پیشنهادی است که به هنگام برداشت یکی از مرغوب ترین هاست و بازار پسندی آن تا پایان مدت برداشت با برخورداری از فروش خوب برقرار است.
کاشت زردآلو رقم جهانگیری همانند سایر ارقام خانواده زردآلوها به شرایط جغرافیایی خاصی نیاز دارد تا اینکه زحمات و تلاش های دوران پرورش در ازای برداشت مرغوب ترین محصول نهایی جبران شود. در این سال ها وضع حاکم بر بازار فروش زردآلو چنین است که در نام قم های زودرس و دیررس تنوع محصول موجود است و در کیفیت های متفاوت به ازای قیمت مشخص، معاملات روز بین میادین شهرهای کل کشور انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما