مرکز خرید انواع قیسی زردآلو ایرانی

انواع قیسی با رقم فروش برای بازار داخل و نیز عرضه صادراتی تولید می گردد که در هر دو حالت زردآلو ایرانی بکار می رود. چنانچه قیسی باکیفیت را خریدار هستید، می توان نمونه بسته بندی شده کارتنی و پلاستیکی را ارائه کرد که خرید از مرکز اصلی تولید و فروش قیسی، اطمینان لازم را در قبال کیفیت به همراه خواهد داشت.
تولید قیسی در ایران، در حد و اندازه های فروش صادراتی هم پیشرفت داشته است و می توان با صادر نمودن هر مقدار قیسی به بالا بردن ارزش اقتصادی قیسی کمک شایانی نمود. زردآلوی ایرانی تا حدی خوشمزه و آبدار هست که با تولید قیسی این میوه هم می توان لحظات خوب مصرف در همه فصول سال را داشت. شرکت های ایرانی در حد صادرات هر چه بهتر انواع قیسی پیش رفته اند که این پیشینه با مدت ها تلاش در بالا بردن کیفیت و کمیت پدیدار شده است.
هزینه های تولید قیسی در ایران به خاطر فراوانی زردآلوی تازه و تجربیات خوب تولید، با صرفه تر است و از این رو پروژه تهیه قیسی در جای جای ایران مخصوصاً در شهرهای اصلی کاشت زردآلو با شدت بیشتری دنبال می گردد. پس از تهیه قیسی زردآلو، نوبت به مرکز خریدها و شرکت ها می رسد تا بتوانند با اعمال روش های نوین یکدست سازی و بسته بندی قیسی، در فروش بالا مثمر ثمر واقع شوند که اکنون بنا به تجارت دیرینه خشکبار در ایران، اکثر تاجران خواستار قیسی هم شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما