مرکز صادرات زردآلو نصیری مرغوب ایرانی

زردآلو نصیری از آن دسته میوه های مرغوب ایرانی به شمار می آید فعالیت های کلان صادراتی هم روی این محصول نتیجه بخش خواهد بود که این مجموعه، مرکز هماهنگ کننده تجارت خارجی ارقام زردآلو درجه یک می باشد.
تجارت کلان و زمینه سازی صادرات زردآلو ایرانی با هر رقمی که مشمول استاندارد مرغوبیت باشد، سودآور است که یک نمونه پرفروش آن زردآلو نصیری می باشد. روند صادرات زردآلو مرغوب در دو بخش تازه خوری میوه آن و نیز در بحث فرآورده های آن مثل قیسی و برگه زردآلو پیش می رود که در هر دسته مقدار ارزش رقمی صادرات قابل توجه است.

زردآلو نصیری
در این بین زردآلو نصیری هم به دلیل مصرف زنده آن و نیز با تبدیل به قیسی و برگه زردآلو، به تنهایی دارای صادرات با ارزش افزوده خوبی هست که خوشبختانه ارقامی از خانواده زردآلوها هستند که با فروش صادراتی آنها سود خوب نصیب می گردد. کشور ایران در کاشت و به بار آوردن زردآلو رتبه دوم را در دنیا دارد که با این مناسبت همواره رقم های مرغوب زردآلو تازه ایرانی چنان در کشورهای دیگر خوشایند شده اند که سالانه صادرات خوبی صورت می پذیرد و این مرکز به پشتیبانی از صادرات خوب، بهترین زردآلو نصیری و دیگر رقم ها را ارائه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما