مرکز فروش زردآلو شاملو سورتینگ شده ارومیه

زردآلو شاملو با عملیات سورتینگ بسته بندی شده در کنار ارقام منتخب صادراتی قرار می گیرد تا به هنگام دریافت سفارش از مرکز شهر ارومیه برای مشتریان با هر حجمی به فروش برسد.
برخی رقم های زردآلو ارومیه تا به حال طی سال های متمادی برای صادرات مجوز دار شده اند که رقم زردآلو شاملو نیز جزو ارقام انتخاب شده در جهت ورود به بازار جهانی می باشد. برای صادر کردن هر میوه ای لازم است تا طبق عملیات ویژه سورتینگ، استاندارد کیفیت محصول ارتقاء یابد و در حقیقت این رویه یک قاعده عمومی برای تمامی کشورهای مشغول در صادرات میوه به حساب می آید. میوه زردآلو نیز مجوز صادرات را به لحاظ سورتینگ کردن و در فرم بسته بندی استاندارد اخذ کرده که مرکز فروش ما، با هماهنگی های لازم اقدام به پشتیبانی از خریداران صادراتی می نماید.

زردآلو شاملو

صادرات زردآلو شاملو سورتینگ شده

پس از اینکه مرحله به مرحله سورتینگ زردآلو شاملو پیش رفت، سرآخر تولیدات ممتاز بسته بندی شده به صورت پالت بندی آماده اخذ ترخیص شرکت جهت صادرات خواهند بود. شهر ارومیه جزو شهرهای پیشبرنده امور تأمین بهترین نوع ارقام زردآلو صادراتی می باشد و مشتریان زیادی زیر چتر پوششی بازار آن قرار دارند. نقطه عطف موفقیت ارومیه در صادر کردن میوه به عملکرد صحیح و هماهنگی باغداران با تمامی مرکز فروش های مربوطه اطلاق می شود که اصالت کاری و هویت معتبری را مهیا می آورد.

زردآلو شاملو

خرید فروش ارقام زردآلو ارومیه

واضح است که ارومیه برای سال های متمادی در خرید فروش بهترین زردآلوها مقتدرانه عمل می نماید و همه ساله خیلی از مشتریان با نگاه به عقبه موفق این شهر، در نقش خریدار ثابت در بازار میوه این شهر فعالیت برجسته دارند. همواره زمینه و هماهنگی پیوست سفارش انواع زردآلو ارومیه را فراهم می کنیم که سبد رقم های موجود را در نام زردآلو شاملو، تبرزه شیرین، اردوباد، رقم نصیری و شاهرودی اعلام می داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما