مرکز فروش عمده زردآلو شاهرودی شیرین درجه یک

با پشتکار ارزشمند کشاورزان زحمتکش که پرورش دهنده زردآلو شاهرودی شیرین هستند، ایران جزو فروشندگان اصلی زردآلو درجه یک شناخته می شود که در اصل روند فروش عمده صادراتی در منطقه خاورمیانه به مرکزیت ایران شکل گرفته است.
تمام اهمیت کار پرورش زردآلو شاهرودی درجه یک به رعایت دقیق اصول کشاورزی پایبند است و با اجرای چنین شیوه کاری امکان برداشت بهترین رقم ها دسترس پذیر است. امروزه با پشتکار کشاورزان و نهادهای زیربط حوزه کشاورزی، اهداف پرورش انواع زردآلو شیرین و باکیفیت چنین پیش می رود که افزایش ظرفیت برداشت در هر هکتار اجرایی شود که به واقع ایران با این اصلاحات مؤثر توانسته است بازار زردآلوی خود را با محوریت یک مرکز صادرات عمده معرفی نماید.
در بین لیست زردآلوهای پرورش یافته در خاک حاصلخیز ایران، رقم شاهرودی جزو بهترین هاست و حجم انبوه از آن در مرغوبیتی به موازات استانداردهای کیفی برداشت می شود. بازار زردآلو ایران با محوریت یک مرکز همیشه مشتری پسند اداره می شود که به واقع تمام کارها برای عرضه انواع مختلف زردآلو شیرین درجه یک با اصل برخورداری از حجم تولید بالا جهت شناخته شدن در مقام یک مرکز معتبر فروش عمده انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما