کارخانه بسته بندی خشکبار قیسی درجه یک زردآلو

کارخانه های توانمندی با تعداد زیاد در صنعت خشکبار قیسی با عنوان تولید کننده ای قدیمی و تازه تأسیس فعالیت دارند که در شهرهای مختلف پراکنده شده و کار تولید و بسته بندی محصولی درجه یک را با تجهیزات مدرن پیش می برند.
فرآوری خشکبار قیسی زردآلو با انواع رقم ها در خط تولید برخی از کارخانه ها عملیاتی می شود که رقابت شان، بیشتر تولید محصولی درجه یک می باشد. حوزه خشکبار یک صنعت محبوب و خوشمزه هست که در مسیر تولید محصولات، مدعیان زیادی در قالب شرکت هایی با وسعت تولید کم فعالیت دارند و یا جهت فرآوری در حجم انبوه، کارخانه تأسیس کرده اند. تنوع محصولات خشکبار در یک لیستی بیش از ده محصول مختلف دسته بندی می شود که قیسی زردآلو یکی از آن محصولاتی است که بافایده و مصرفش عامه پسند شده است.

خشکبار قیسی زردآلو
خوشبختانه تخصص تولید در صنعت خشکبار با تجهیزات مدرن در بالاترین سطح قرار دارد و کارخانه ها با تلاش نتیجه مند و اخذ استانداردها، محصولات درجه یک شان را به کشورهای غربی، خاور دور و کشورهای همسایه صادرات می کنند. در این بین با نگاه به عقبه مسیر صادرات خشکبار می توان پی برد که قیسی زردآلو از دیرباز برای صادرات انتخاب می شده است و تا به امروز نیز با پیشرفته سازی زیرساخت ها صادرات ادامه دارد با این تفاوت که تولید کیفیت دارتر و بسته بندی شکیل تر در حجم انبوه عملیاتی می شود و نتیجه صادرات هم بیشتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما