کارخانه تولید زردآلو عسگرآباد بسته بندی ارومیه

تولید زردآلو عسگرآباد بسته بندی در ازای استاندارد سازی کیفیت توسط برخی کارخانه های سورتینگ میوه انجام می گیرد که در ارومیه از چنین کارخانه هایی به تعداد زیاد وجود دارد.
رایج ترین رقم زردآلو در ارومیه به نام عسگرآبادی کاشت می شود که بیشترین سطح کشت از کل باغات زردآلوی ارومیه را در بر می گیرد. البته امروزه با مطالعات اثر بخش، خاک ارومیه برای چند رقم دیگر هم میزان تولید حداکثری را رقم می زند. در راستای هدف ارتقاء میزان فروش زردآلو، در شهر ارومیه کارخانه های متعدد سورتینگ میوه پایه گذاری شده اند که وظیفه استاندارد سازی کیفیت را مطابق با شاخص های معتبر عهده دار هستند.
حوزه کشاورزی ارومیه در پرورش میوه زردآلو مثل بقیه میوه ها خوش درخشیده است و نتیجه این تلاش ها ارائه زردآلوهایی در رقم های خوشمزه با رتبه کیفی بالا می باشد. هم اکنون فعالیت های برداشت زردآلو در ارومیه چنین ساماندهی شده است که با بهبود کیفیت از طریق روش سورتینگ و بسته بندی مناسب، میزان رضایت مندی بالا در بازار حفظ گردد. خوشبختانه برای صادرکنندگان میوه زردآلو رقم عسگرآباد فرصت خریداری محصول سورتینگ شده با بسته بندی استاندارد مهیا است که می توانند با افزودن این میوه به لیست صادراتی خود، تنوع بیشتری را پدید آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما