کارخانه تولید قیسی دودی صادراتی زردآلو

به رسم صادراتی بودن محصول قیسی زردآلو، کارخانه های تولیدی با صادر کردن نوع دودی بیشترین بهره را می برند. در تعریف وضعیت حاکم بر بازار صادرات محور قیسی باید گفت با استانداردسازی بهتر در تولید، می توان حجم صادرات را گسترش داد.
سنگ بنای تجارت صادراتی در رابطه با محصول قیسی زردآلو دودی از سال های دور شکل گرفته و هم اکنون در ادامه روند گسترش روابط خارجی، روی استانداردسازی ممتاز در فرآیند تولید بیشتر تمرکز می شود و کارخانه ها توانسته اند با پیشرفته سازی آزمایشگاه ها و خطوط تولید، گامی ارزنده در ارائه باکیفیت ترین قیسی ها بردارند. جمعی از کارخانه های نامی و بزرگ کشور، وظیفه ایجاد مسیر صادراتی را برای قیسی زردآلو عهده دار هستند که با تلاش سخت و هدفمند آنها، افتخار اتصال به بازار جهانی نصیب کشور گردیده است.
بی شک قدرت تجارت صادراتی ایران در محصولات خشکبار تحسین برانگیز است و اکثر کشورها با ایران رابطه ای پایدار ایجاد کرده اند. هم اکنون با اهتمام ارزنده کارخانه ها تولید قیسی دودی در کیفیتی با نمره استاندارد جهانی انجام می پذیرد و به دنبال آن از خاطر صادرات به کشورهای مختلف ارزش آفرینی دو چندانی پدید می آید. می بایست از تلاش همه اصناف خشکبار کشور برای حفظ جایگاه برتر ایران در صادرات سپاسگزار بود و بیشترین حمایت ها را برای آنها اختصاص داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما