کارخانه تولید قیسی زردآلو گوگردی صادراتی

علاقه مندی بازارهای صادراتی روی قیسی زردآلو گوگردی با نام برند ایرانی بیش از پیش بیشتر شده و ثبت درخواست تأمین از سوی مشتریان خارجی برای کارخانه های ایرانی رشد داشته است.
فروش قیسی زردآلو از زاویه تجارت صادراتی بر معیار برخورداری از کیفیت اعلا برقرار می شود و اگر کارخانه ای از مرغوبیت محصول تولیدی خود مطمئن باشد، می تواند در اقدام به تأمین نیازمندی خریداران بین المللی، مقدمات فروش را عملیاتی سازد. قیسی زردآلو گوگردی در یک کارخانه مجهز طی مراحل شستشو و خشک کردن، تبدیل به محصولی مرغوب می شود که با استاندارد سازی کیفی، امکان صادرات به هر کشوری از اروپا تا خاورمیانه و آسیا شرقی ممکن می شود.
برندهای خوشنامی در گروه کارخانجات تولید و بسته بندی انواع محصولات خشکبار، صادرات را با تمام عزم خود عملی می سازند که قیسی گوگردی زردآلو را هم در یک خط تولید اختصاصی به تولید انبوه می رسانند و در ردیف فروش به بازار بین المللی، به چندین کشور صادر می کنند. هر ساله عرصه صادرات خشکبار محدوده وسیعی را از تراز تجاری کشور پوشش می دهد که از مجموع محصولات متنوع، برای صادرات بهره برده می شود و قیسی زردآلو یکی از آنهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما