کارخانه تولید قیسی طلایی بسته بندی شده صادراتی

قیسی طلایی بسته بندی شده، تمام ویژگی های یک محصول رقابت پذیر در امر فروش صادراتی را دارد که کارخانه ها اصول کیفی تدوین یافته با آخرین استانداردها را برای موفقیت در وصل به بازار جهانی، دقیق اجرا می کنند.
سرمایه گذاری در تولید قیسی طلایی که محصولی صادراتی هست، می تواند بهره وری خوبی را ایجاد کند که در توجیه راه اندازی چنین کسب و کاری باید گفت، فرصت سودمندانه تری برای شهرهایی که میوه زردآلو پرورش می دهند وجود دارد تا با تکیه بر تولیدات بومی خود بهترین قیسی ها را تولید کنند که یک نمونه آن قیسی طلایی می باشد. مثلاً در شهر ارومیه که شهرتی برجسته در تأمین زردآلو کشور دارد، کارخانه های تولید قیسی فعالیت دارند که در واقع هم کارآفرینی خوبی می کنند و هم ارزش افزوده چند برابری برای میوه زردآلو می آفرینند.

قیسی طلایی
قیسی طلایی به پشتوانه کارخانه هایی که مجهز به خطوط تولید کامل فرآوری خشکبار هستند، در انواع رقم ها در بسته های چند گرمی مختلف و یا با بسته بندی هایی در وزن و ابعاد بزرگ تر که برای فروش عمده هستند، وارد بازار می شود. قیسی طلایی و دیگر رقم ها گاهاً در بسته بندی کادویی و خیلی شکیل همراه ارقام خشکباری همچون گردو، کشمش و آلو و یا به شکل چیدمانی از میوه خشک های مختلف بسته بندی می شوند که اگر همه تولیدات خشکبار طبق استاندارد کیفیت در بالاترین حد سلامت بهداشتی فرآوری شده باشند، می توان در فروش آنها به فکر صادراتی کردن هم بود و در بازار جهانی رقابت ثمربخشی داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما