کارخانه تولید قیسی طلایی درجه یک زردآلو

قیسی طلایی زردآلو عموماً برای صادرات در نظر گرفته می شود که کارخانه های تولیدی درجه یک جهت تأمین بلند مدت آن برای بازار خارجی، برنامه ویژه ای تدارک می بینند.
جهت صادرات انبوه قیسی زردآلو رایج است که رقم طلایی در عنوان بهترین مدل ارائه می گردد و مشتریان خارجی این مدل را برای بازار کشور خود مناسب و مورد پسند می دانند. مشخصات قابل تعریف محصول قیسی طلایی جهت صادرات چنین است که دارای بسته بندی مخصوص با محتویات برگه قیسی درجه یک می باشد که در ردیف های افقی و عمودی منظمی چیده می شوند که این نوع چیدمان ظاهر بازار پسندی آن را افزایش می دهد. در سال های اخیر کارخانه ها با برنامه ریزی بلند مدت تمایل پیدا کرده اند تا در تولید قیسی طلایی با دستورالعمل تولید جهت صادرات پیش روند که خوشبختانه توانسته اند با اجرای صحیح آن نتایج صادرات قیسی طلایی را امیدوار کننده رقم زنند.
از آنجایی که قیسی درجه یک طلایی ایران مشتریان خاصی دارد، همواره برای تأمین بلند مدت آن برنامه کاری مدونی توسط کارخانه ها ترسیم شده که هر ساله گسترش حجم صادرات، خروجی این تلاش می شود. شرکت های بازرگانی صادر کننده خشکبار و نیز کارخانه های فرآوری در اتحاد برای افزایش فروش خارجی قیسی طلایی منسجم عمل می کنند که خوشبختانه در بحث سهمیه سازی برای صادرات کلی خشکبار، موشکافانه و تحسین برانگیز عمل می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما