صادرات زردآلو عسگرآباد درشت شیرین

صادرات زردآلو به پای رقم عسگرآباد هم که شیرین و درشت است، نوشته می شود و در هر سال، بخش اعظمی از تولید انبوه این نوع زردآلو به صورت استاندارد و با بسته بندی مشتری پسند، صادر می گردد.
زردآلوهای شیرین حال حاضر بازار ایران در چند رقم با سایز ریز و درشت پرورش می یابند که توضیح نوع مصرف این ارقام با شرح تازه خوری، تولید فرآورده غذایی و فرآوری به صورت خشکبار می باشد. با کاربرد چند منظوره برخی از زردآلوها، امتیاز درخواست از خارج کشور هم وجود دارد و به طریق استاندارد سازی و بسته بندی صحیح، فرصت صادرات هر ساله از گمرکات برای این میوه عموم پسند میسر می شود.

صادرات زردآلو
صادرات زردآلو به اسم رقمی با شیرینی زیاد و دارای بافت سفت را انجام می دهیم و تاکنون برای فصل تابستان هر سال، محموله ای از زردآلوهایی همچون عسگرآباد، قوامی، اردوباد، شاملو، تبرزه و شاهرودی ارسال می نماییم.

مرکز فروش زردآلو با بسته بندی کارتنی

زردآلویی که آماده صادرات می شود را به شکل عملیات سورتینگ با بسته بندی کارتنی مخصوصی فراهم می آوریم و در کل اجرای کار استاندارد سازی را طبق اصل معمول بازار بین المللی پیش می بریم. مرکز ما می تواند در برابر سفارشات خاص مشتریان هم به آماده سازی زردآلوهای درخواست شده بپردازد و محموله ای کاملاً دلخواه مشتری را مهیا نماید.

صادرات زردآلو

شرکت صادرات زردآلو عسگرآباد شیرین ارومیه

زردآلو عسگرآباد شیرین در مناطق سردسیر کشور دارای ماندگاری بالا و کیفیت بی نظیر می باشد که شهرهای ارومیه، مرند، مراغه، سلماس، مهاباد و چند شهر دیگر، دارای سطح کشت باغات وسیع تر نسبت به دیگر شهرها هستند و خوشبختانه مستقیماً برای فروش صادراتی و یا ارسال به بازار داخل، تولیدات را از باغ با بسته بندی مناسب راهی مقاصد مختلف می نماییم. صادرات زردآلو با قرارداد تأمین بهترین محموله شامل ارقام شیرین و درشت سایز را طبق قواعد مشتری پسندانه انجام می دهیم که روزانه در جهت فروش، موجودی کافی در انبار مجموعه مان وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما