بازار زردآلو نصیری درشت صادراتی مرند

بازار زردآلو در شهر مرند با موقعیت عرضه ارقام مرغوب و درشت صادراتی، معروفیت زیادی پیدا کرده است که تأمین رقم نصیری، اردوباد و نوع عسگرآباد را می توان از باغات این شهر انتظار داشت.
زردآلو به طور مرسوم و از قدیم الایام در باغات حاصلخیز روستاهای شهر مرند و نیز زمین های کشاورزی اطراف خود شهر مرند کشت و پرورش می یابد که گونه های متنوع شان با نام رقم نصیری، عسگرآباد، نوع تبرزه قرمز و معمولی و زردآلوی خودورو شناخته می شود. بازار زردآلو در جای جای ایران مخصوصاً برخی شهرها رونق بیشتری دارد چرا که در این شهرها به لحاظ تأمین و فروش، محدوده فروش برای کل کشور و نیز تجارت صادراتی برقرار است.
شهر مرند از بازار پرفروشی برای میوه زردآلو برخوردار است که برخی از زردآلوهایش پرکاربرد و مصرف حداکثری دارند و در فهرست تقریباً ثابت شهرهای تأمین کننده اصلی زردآلو، به عنوان سومین قدرت تأمین انواع زردآلو معروفیت پیدا کرده است. در بازار زردآلو آن هم در شهر مرند، رقم های درشت و مرغوب با قابلیت فروش بیشتر مواجه می شوند و حتی تجارت این تولیدات به بازارهای صادراتی پیوست می خورد که مثلاً زردآلو نصیری در رأس رقم هایی با کیفیت ممتاز برای فروش صادراتی، گزینه مناسب تری می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار زردآلو

بازار زردآلو نصیری درجه یک مرند

در میان زردآلوهای پرورش یافته توسط کشاورزان کاربلد شهر مرند، رقم هایی با ثمره ای به عنوان رقم کاملاً مرغوب و پرکاربرد رشد می یابند که از همین ارقام می توان به کارهای اقتصادی پرسود دست یافت. زردآلو نصیری نمونه ای از ارقام پرمشتری می باشد که در بازار زردآلو، کمتر کسی از موقعیت خرید این رقم غافل می ماند که در شهر مرند، ظرفیتی از این گونه ارزشمند با کیفیتی درجه یک پرورش می یابد.

بازار زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما