بازار صادرات رقم زردآلو شاهرودی مرغوب

زردآلو رقم شاهرودی از شانس خرید خوبی در بازار صادرات برخوردار است و هر ساله مقداری مشخص به مقصد برخی کشورها ارسال می گردد. مرغوب بودن محصول زردآلو برای بازار پسندی بهتر آن کمک می کند.
تفاوت محسوسی در ارقام پرورش یافته زردآلوها دیده می شود که هر کدام از رقم ها با ظاهر و اندازه ای قابل تشخیص در نام محصول بازار پسند به میادین میوه و تره بار ارسال می شوند. زردآلو شاهرودی هم به بیان علم کشاورزی یکی از رقم های مرغوب می باشد که ویژگی کیفیت بالایش آن را در گروه محصولات کشاورزی قابل صادرات معرفی می کند. سودمندی در حوزه صادرات ارقام متنوع زردآلو با عملیاتی سازی زیرساخت های تولید طبق استاندارد جهانی، ارزش زیادی را نصیب کشور می کند که این مهم در این سال ها به کمک عوامل زیر مجموعه محقق یافته است.
زردآلو شاهرودی در ردیف محصولات کشاورزی پربازده می باشد که هم اکنون محدوده و وسعت زمین های کشاورزی برای پرورش چنین رقمی در بالاترین متراژ راه اندازی می شوند. ایران یکی از عمده صادر کنندگان ارقام زردآلو در دنیا هست و بر اساس آمار سازمان صادرات کشور، خیلی از کشورها با مسافت های دور هم خریدار انواع مرغوب ترین زردآلو ایرانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما