بازار عمده فروشی زردآلو جهانگیری شهر شاهرود

زردآلو جهانگیری مرغوب از بازار شهر شاهرود در مناسب ترین شرایط فروخته می شود که برای عمده فروشی دیگر زردآلوها نیز، مراکز تأمین کننده آماده مذاکره هستند.
آیا از ظرفیت تأمین بازار شاهرود برای زردآلو جهانگیری اطلاعاتی در دست دارید؟ گروه زردآلوهای پرورش یافته در شهر شاهرود با چه رقم هایی خوانده می شوند؟
زردآلو جهانگیری از آن جمله ارقامی هست که در شاهرود ظرفیت پرورش و برداشت آن زیاد است و مرغوبیت طعم این رقم چنان خوشایند می باشد که برای فروش به بازار شهرهای دیگر، مناسب ترین و بازار پسندترین نوع شمرده می شود. همواره بازار استان های خراسان، مازندران، گلستان و بازار بزرگ تهران، میزبان زردآلوهای شاهرود است که رقم جهانگیری هم جزو ارقام صادر شده می باشد.
زردآلو در استان سمنان بیشتر به نام ارقام رجبعلی، قوامی، نوع شاهرودی، زردآلو جهانگیری و رقم سفید صادراتی شناخته می شوند که مجموع وزن برداشت تمام این ارقام برابر با تناژی معادل 40 هزار تن است. شهرهای بسطام و شاهرود دو منطقه حاصلخیز برای پرورش گونه های متنوع زردآلو با بهترین مرغوبیت می باشند که توانسته اند با تولیدات خود بازارهای زیادی را تسخیر کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو جهانگیری شاهرود

مرکز فروش زردآلو جهانگیری

زردآلو جهانگیری شاهرود در روزهای برداشت از مشتریان زیادی برخوردار است و فروش از طریق مراکز تأمین عمده به سرانجام می رسد. برخی از ارقام زردآلو که بومی شاهرود هستند، در تناژ بالا صادرات به کشورهای زیادی را تجربه کرده اند و بر اساس برآورد گمرک، ارزش تجاری خوبی نصیب کشور می شود که حدوداً ارزش کل صادرات زردآلوی کشور به مرز 6 میلیون دلار رسیده است. همواره شاهرود به شهری معروف است که توانسته سهم حداکثری را در تأمین زردآلوی کشور داشته باشد. بنابراین باید گفت خرید مستقیم از بازار شاهرود می تواند شرایط همکاری ویژه را فراهم آورد.

فروش زردآلو جهانگیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما