بازار فروش زردآلو قوامی مرغوب شاهرود

زردآلو قوامی از رقم های قابل رقابت بازار تازه خوری می باشد که شاهرودی ها خیلی خوب از پس پرورش این نوع بر می آیند. استقبال از مرغوب ترین آن بی نظیر است و خیلی ها منتظر آغاز فروش آن می مانند.
زردآلو قوامی یک گونه خیلی معروف و خوشمزه بازار می باشد که شاهرودی ها تلاش های ویژه ای را برای پرورش این رقم در مرغولیت لازم به اجرا می گذارند. فرم هندسی زردآلو قوامی حالت کشیده دارد و رنگ رویی پوست آن کدر و زرد کم رنگ می باشد که از نظر طعم نسبت به دیگر ارقام ارجحیت دارد. کشاورزان شاهرودی ها می دانند که زردآلو برای آنها بسیار سودآور است و در جهت افزایش باروری و مرغوب بودن کیفیت محصول، قواعد پرورش را هدفمند به اجرا می گذارند و در چندین هکتار زمین های حاصلخیز، انواعی از مرغوب ترین زردآلوهای پرخرید را کشت می کنند.

زردآلو قوامی

فروش اینترنتی زردآلو قوامی

در کل فروشندگان زردآلوهای شاهرود به خوبی می دانند که چه رقم های در گروه محصول مناسب تازه خوری هستند و از چه رقمی می شود برای تولید قیسی و برگه نیز بهره گرفت. زردآلو قوامی از لحاظ بافت نرم خود در گروهی از ارقام مورد استفاده برای تازه خوری جا می گیرد که در کل برای همه رقم ها بیشترین فروش در همان وضعیت تازه خوری اتفاق می افتد و از این حیث برای خرید هر نوع زردآلوی ممتاز، راه اینترنتی توصیه می شود.

زردآلو قوامی

قیمت زردآلو قوامی شاهرود

در اعلام قیمت زردآلو قوامی مانند همه رقم ها باید هر ساله منتظر برداشت ماند تا به شکل روزانه در معاملات به نحوه قیمت گذاری و شرایط همکاری پرداخته شود. اما می شود با رصد تجارت زردآلو به شکل اینترنتی، قیمت دست اول را راحت تر فهمید. شاهرود زادگاه زردآلو رقم قوامی است و هر چه باشد تأمین چنین زردآلویی توسط برخی مراکز با نازل ترین قیمت پیش خواهد رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما