توزیع عمده برگه زردآلو با کیفیت در رشت

برگه زردآلو جزو خشکبار پر طرفدار و مفیدی است که به تنهایی و یا به همراه آجیل، به عنوان میان وعده مصرف می گردد. در بعضی از شهر ها و روستاهای کشور ما از برگه زردآلو در داخل انواع خوراک و آش محلی نیز برای افزودن طعم ترش و ملس به غذا، استفاده می کنند. جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان بهترین مرکز توزیع برگه زرد آلو عمده با کیفیت در رشت، مراجعه نمایید و خرید خود را با قیمت مناسب، انجام دهید.

توزیع عمده برگه زردآلو با کیفیت در رشت

آشنایی با بهترین شهرهای ایران در کشت زردآلو

آشنایی با بهترین شهرهای ایران در کشت زردآلو استان آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب و همچنین خاک بسیار حاصلخیز و غنی از ریز مغذی ها، از توان ویژه ای برای ساخت و توسعه باغستان های زرد آلو که میوه ای سردسیری و خشک می باشد، برخوردار می باشد.

این استان در زمینه کشت و پرورش درختان زرد آلو که از گذشته تا امروز، جزء محصولات اصلی باغی آذربایجان شرقی به شمار می رفته است، مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده است. به طور کلی در حدود 25 درصد از محصول زرد آلوی ایران در استان آذربایجان شرقی تولید، و در تمامی نقاط کشور، توزیع می گردد. همچنین بخش اعظمی از زرد آلوی درجه یک استان آذربایجان به کشورهای آسیای میانه و اروپا صادر می گردد.

شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی، در کشور مقام اول تولید این خشکبار را از آن خود نموده است. لازم به ذکر است در نیمه اول تیر ماه و پس از آنکه تابستان به اواسط رسید به تدریج باغداران مرندی شروع به برداشت زرد آلوی درجه یک از باغستان های این شهرستان مرند می نمایند. می توان گفت که شهرستان مرند مهم‌ ترین قطب تولید زرد آلو در کشور ما می باشد که زرد آلوی تولیدی در این منطقه از لحاظ کیفیت، اندازه و طعم در بعضی از ارقام این میوه، مقام اول را دارا می باشد‌.

مشکلات صادرات زردآلو به کشورهای همجوار

مشکلات صادرات زردآلو به کشورهای همجوار به طور کلی انواع محصول خوراکی تولید ایران به خصوص میوه و خشکبار، به عنوان بهترین و پر طرفدار ترین کالای خوراکی در دنیا محسوب می شوند که به علت کیفیت بالا و طعم بی نظیر خود به بسیاری از نقاط جهان، از جمله کشور های روسیه، پاکستان، تاجیکستان و غیره صادر می گردد.

صادرات میوه هایی چون زرد آلو و فراورده های آن مانند برگه و قیصی، به علت ارز آوری ای که برای کشور دارد، علی رغم دشواری های زیادی که در طی مسیر صادرات وجود دارد، از جذابیت زیادی برای تولید کنندگان برخوردار می باشد. یکی از دشواری های صادرات زرد آلو و فراورده های آن به کشور های همسایه ایران، رعایت فاکتور های کیفی محصول صادراتی می باشد‌.

محصول خوراکی صادراتی به سایر کشور ها، باید دارای ویژگی های ممتاز باشد. زرد آلو جهت صادرات باید کاملا سالم و تمیز بوده، عاري از هر انواع آفات، سنگ ریزه ، شن و خاک باشد. همچنین طعم و عطر زرد آلو باید مطبوع بوده و مزه یا بوی غیر عادی ندهد. ضمن آن که این محصول باید کاملا تازه و دارای بافت تا حدودی سفت باشد، تا در طی مراحل حمل و نقل و انبار، فاسد و له نگردد.

پس از برداشت و دستچین نمودن زرد آلوی صادراتی و بسته بندی آن به صورت کاملا بهداشتی، این محصول آماده انجام مراحل صادرات که با دشواری های خاص خود همراه است، می باشد. امور اداری، پرداخت هزینه های گمرکی، نحوه صادرات به اروپا، هزینه تعرفه صادرات و سپس حمل و نقل به کشور مقصد از جمله مشکلات صادرات میوه است.

زرد آلوی درجه یک ایرانی به بسیاری از کشور ها جهت مصرف در اروپا و عرضه در مراکز فروش و وب سایت های توزیع محصولات ویژه ایرانیان خارج از کشور، صادر می گردد و بازار فروش انواع میوه و‌ خشکبار ایرانی در این قبیل کشورها، بسیار پر رونق نیز می باشد‌.

علل موثر بر کیفیت برگه زردآلو

علل موثر بر کیفیت برگه زردآلو از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت برگه زرد آلو خشک، استفاده از میوه تازه سالم جهت تولید این خشکبار است. هر چقدر میوه ای که جهت خشک نمودن و تهیه برگه به کار می رود، مرغوب تر و تازه تر و خوشمزه تر باشد، محصول از کیفیت بالاتر و بافت و طعم مطبوع تری برخوردار خواهد بود.

همچنین با توجه به این که روش های متعددی جهت خشک نمودن میوه برای تولید برگه زرد آلو وجود دارد، بهتر است روشی را انتخاب کنید که سالم تر بوده و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر، انجام شود. استفاده از روش های آفتابی، سایه خشک و همچنین به کار بردن زرد آلوی ارگانیک مرغوب جهت تهیه برگه درجه یک و بسیار سالم موثر می باشد.

ضمنا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت برگه زرد آلو این است که بایستی در کلیه مراحل تولید این خشکبار، از شستشوی میوه گرفته تا خشک نمودن و بسته بندی برگه ها، بهداشت محیط و کار به دقت رعایت شده باشد.

مرکز خرید برگه زردآلو عمده در تبریز

مرکز خرید برگه زردآلو عمده در تبریز با توجه به افزایش تمایل مردم کشور به مصرف خوراکی های مفید، مقوی و ارگانیک که برای سلامت بدن سودمند بوده و سیستم ایمنی را نیز تقویت می نمایند، بازار تولید و پخش محصولاتی از قبیل برگه زرد آلو نیز رونق خوبی گرفته و بسیاری از برند های معتبر به تولید و فروش این محصول از طریق فروشگاه ها و همچنین وب سایت ها روی آورده اند.

برای خرید برگه زرد آلو درجه یک به صورت عمده در تبریز، بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای برگه زرد آلو، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید برگه زردآلو عمده در تبریز، می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله برگه زرد آلو مرند ارگانیک، و اطلاع از لیست قیمت انواع برگه و قیصی گوشتی، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید برگه زرد آلو به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما