تولید قیسی زردآلو گوگردی ممتاز دستچین شده

تولید قیسی زردآلو به نحوی که در وزن مخصوصی به صورت دستچین شده باشد را با کیفیتی به مراتب ممتازتر انجام می دهیم که تولیدات مان از رقم گوگردی می باشد.
قیسی زردآلو گوگردی در کیفیت پایین و نیز به شکل سوپر لوکس تولید می شود و بنا به قواعد بازار عرضه، به صورت بسته بندی نهایی در حالت فله و یا در مدل دستچین شده ساده و سفارشی قابل تأمین خواهد بود. پارامترهای الزامی ای که در حین فرآوری قیسی زردآلو در کمک به کیفیت خوب آن می بایست رعایت کرد را در استفاده از سالم ترین و رسیده ترین زردآلوها، بهره گیری از طَبَق های چوبی، رعایت استاندارد میزان گوگرددهی و درصد رطوبت و بسته بندی مطلوب می توان عنوان نمود که اهمیت نهادن به همه ویژگی ها و شرایط تولید قیسی زردآلو را در مجموعه مان با دقت ظریف تری اجرا می نماییم.

تولید قیسی زردآلو

صادرات قیسی گوگردی درجه یک استاندارد شده

در مسیر صادرات خشکباری همچون قیسی زردآلو، لازم هست تا یکسری استانداردسازی ها به اجرا گذاشته شود که همه این پارامترهای سالم سازی و کیفیت دار کردن محصول را در کتاب تخصصی و اجرائیات شرکت مان محفوظ داریم که همواره می دانیم در تولید قیسی زردآلو با چه شیوه هایی قادر هستیم تا به ممتازترین محصول نهایی دست یابیم. برای هر مشتری نمونه ای از محصول قیسی زردآلو با کیفیت های متفاوتی مورد نیاز هست، که در پشتیبانی تمام و کمال از تک تک خریدارهای داخل کشور و صادراتی، تولیدات فله ی شستشو داده شده و معمولی و نیز محصول دستچین شده نرم و خشک درجه یک و با کیفیت پایین را ارائه می دهیم.

تولید قیسی زردآلو

شرکت تولید قیسی زردآلو رقم عسگرآبادی

قیسی زردآلویی که متعلق به رقم عسگرآبادی هست را در حالت گوگردی و طبیعی ارگانیک از سایز ریز تا فرم درشت اندازه تأمین می کنیم. در اقدام هر ساله برای تولید قیسی زردآلو، از چند رقم شیرین مزه و دارای بافت گوشتی تر بهره می گیریم که زردآلو به نام عسگرآبادی جزو رقم هایی شناسنامه دار شده که قیسی آن پرطرفدار می باشد. در کلیت موضوع روند فرآوری زردآلو خشک، تجربه ای پخته تر داریم و بهترین ها را در حال تولید کردن می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما