تولید کننده قیسی زردآلو گوگردی و برگه آفتابی

تولید کننده قیسی و برگه میوه ای همچون زردآلو در استان آذربایجان شرقی هستیم که برای این محصول دو روش گوگردی و آفتابی را اجرا می نماییم و همچنین میوه خشک نیز فرآوری می کنیم و سایر خشکبارها را می فروشیم.
برای ورود به کار تولید در حوزه خشکبار قیصی میوه زردآلو و همچنین برگه زردآلو، می بایست شناخت کاملی روی تک تک زردآلوهای کشت شده در ایران داشت چرا که بدون اطلاع داشتن امکان تضرر وجود دارد.

تولید کننده قیسی

فروش میوه زردآلو و قیسی مرغوب

هر آنچه که به نام خانواده میوه زردآلو کشت می شود را باید در سه دسته زردآلوهای شیرین، نیمه شیرین و با طعم خنثی تقسیم بندی کرد و بر اساس تحلیل ها و اطلاعات مستند از کار فرآوری زردآلو خشک، باید گفت هر چقدر درصد شیرینی گوشته زردآلو بیشتر بوده و بافت سفت تر را دارا باشد، به همان نسبت قیصی و برگه ای مرغوب تر و خوش طعم تولید خواهد شد.

تولید کننده قیسی

مراحل تولید قیصی و برگه زردآلو

روند مرسوم تولید زردآلو خشک به صورت فرآیندی با کمک گوگردزنی و به روش آفتابی صورت می پذیرد که در طی عملیات فرآوری با روش گوگردزنی خاصیت بهره بردن از گوگرد چنین می شود که رنگ زرد و نارنجی زردآلو ثابت می ماند. نتیجه روش آفتابی خشک کردن زردآلو هم با این تعریف که برگه و قیصی زردآلو، رنگ قهوه ای روشن و سیاه خواهد داشت. تولیدات زردآلو خشک به شکل محصولی با بافت گوشتی تر و دارای فرم کاغذی می باشد که در زمان فروش بر حسب تفاوت کیفیت می توان قیمت ها را برای هر محصولی مشخص نمود.

تولید کننده قیسی

شرکت تولید کننده قیسی زردآلو سالم

با بهره برداری از باغات زردآلوی مرغوب، می توان تولید کننده قیسی و برگه کاملاً مرغوب بود و با انواع زردآلوی رسیده، خوش طعم و شیرین توانایی فرآوری سالانه قیسی و برگه در حجم وزنی بالا را دارا هستیم. در بحث فرآیند مرحله به مرحله تولید زردآلو خشک، سلامت کیفی بافت و طعم تولیدات با کنترل میزان گوگرد و پارامتر درصد رطوبت می تواند استاندارد سازی شود که این شرایط، از طعم تلخ و آفت زدگی محصول خروجی جلوگیری می کند. هر تولید کننده قیسی، نام و نشانی با نقش شرکت بزرگ و یا کارگاه کوچک برای خود دارد و معرف محصولاتی با کیفیت های اعلا و معمولی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما