خرید عمده قیسی زردآلو درجه یک شاهرود

وضعیت کیفی قیسی زردآلوی شاهرود آنچنان مطلوب است که تولیدات درجه یک این شهر برای صادرات عمده نیز مناسب است. قیسی شاهرود، خیلی راحت از طرف تاجران به صورت پیوسته خرید می شود.
همانطور که می دانیم شاهرود نیز از شهرهای معروف پرورش دهنده زردآلو است و از این خاطر، قیسی این شهر هم مثل زردآلوهایش، در بازار خوش می درخشند. زمانی که تاجر یا خریداری نام قیسی زردآلو شاهرود را می شنود در اولین تصور خود می داند که تولیدات این شهر با اطمینان قابل خرید هستند. خانواده قیسی های تولید شده در شاهرود به مراتب دارای انواع تکمیلی تر هستند و ارقام مختلف به نام نوع گوگردی، تیزابی و آفتابی ریز و درشت به فروش می رسند. تولید قیسی زردآلو به صورت تخصصی در شهر شاهرود اجرایی می شود و خوشبختانه انواع نمونه های درجه یک از قیسی ها به واسطه کاردانی تولید کنندگان شاهرودی فرآوری می شوند. از این رو تولیدات مرغوب شاهرود بر بازار قیسی زردآلو می درخشند و می توان انواع رقم ها را یکجا از شاهرود تهیه کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیسی زردآلو

بازار قیسی زردآلو در شاهرود

شاهرود شهری دارای زمین های حاصلخیز برای رشد انواع زردآلو می باشد که تمامی ارقام پرورش یافته در خاک و آب و هوای شاهرود دارای بافتی خوش طعم هستند و از این بابت قیسی های تولید شده نیز وضع کیفی مرغوب را دارا هستند. همواره آن نمونه های قیسی زردآلو که متعلق به شاهرود هست را می توان با اطمینان خرید کرد که البته در بازار این شهر تولیدات درجه یک با نمونه هایی که سطح کیفی شان درجه دو هست را با تفکیک و در قیمت متفاوت عرضه می کنند.

قیسی زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما