خرید قیسی زردآلو سکه ای درجه یک دودی

خرید قیسی زردآلو می تواند برای برخی مشتریان به دلیل کیفیت ضعیف آن، ارزان تر تمام شود و خریدارانی هم با هدف صادرات، نوع درجه یک قیسی سکه ای دودی شده را با بسته بندی خاص کارتنی با وزن کمتر و دستچین شده درخواست می کنند.
قیسی زردآلو در یک کیلوگرم با تعداد کمتر را نوع سکه ای درشت می گویند و اگر تعداد قیسی در وزن یک کیلویی بیشتر باشد، کیفیت سایز ریز با بافت نازک کاغذی برای محصول تولید شده انتظار می رود.
قدرت مانور برای تولید قیسی درجه یک با هدف متقاعد کردن تصمیم به همکاری سفارشات خریدار صادراتی فراهم است و همچنین محصولی با شرایط کیفی سازگار با بازار پسندی داخل کشور هم می توان تولید نمود.
خرید قیسی زردآلو

شرکت تولید محصول قیسی زردآلو سکه ای

منطقی است تا قیسی زردآلو با کیفیتی مشمول سایز درشت نوع سکه ای و رنگ یکدست را با بسته بندی خاص مثل دستچین کردن آن در کارتن درب دار مخصوص خشکبار، ظروف کارتنی، فومی یا در ظروف پلاستیکی کریستالی شیک درب دار عرضه شود.
همواره خرید قیسی زردآلو از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی میوه فروشی و خشکبار شرکت ما با تقاضای حجم انبوه و در حدود درخواست چند کیلویی امکان پذیر است که پشتیبانی مدت دار و یا تأمین طی چند روز خواهد بود.
خرید قیسی زردآلو

خرید قیسی زردآلو دودی ارزان سایز ریز

قیسی زردآلو پس از دودی شدن با میزان سولفور گوگرد زیاد و یا کمتر تولید می شود که بوی محصول و طعم آن تعیین کننده مقدار کم و بالا بودن گوگرد می باشد. قیسی زردآلو با طعمی که کمی تلخی دارد را نامرغوب و قیسی شیرین بدون بوی زننده را قیسی مرغوب می گویند. خرید قیسی زردآلو با مشاوره از سوی مجموعه ما درباره کیفیت نهایی در شرایط پیوست به بازار صادرات و جهت پخش و فروش در بازار خشکبار ایران انجام می پذیرد که پس از تکمیل فرم مشاوره سایت خشکبار ما یا با تماس تلفنی، پیرامون قیسی زردآلو راهنمایی ارزنده ای می کنیم.
خرید قیسی زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما