خرید و فروش آنلاین قیسی زردآلو تازه ایرانی

زردآلو از جمله میوه های تابستانی می‌باشد که حاوی بی نهایت کلسیم و آهن است. این میوه علاوه بر خام خوری به صورت های مختلف دیگر استفاده می‌شود. که از جمله ی آن‌ها می‌توان به قیسی زردآلوی خشک شده اشاره کرد. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی در زمینه های گوناگون فعالیت می‌کنند. و انواع مختلفی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. خرید قیسی زردآلو تازه ایرانی را نیز می‌توان از طریق بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه این محصولات با کیفیت عالی و قیمتی مناسب، و به میزان دلخواه خریداری کنید. 

خرید و فروش آنلاین قیسی زردآلو تازه ایرانی

صادرات قیسی زردآلو تازه به کشور‌های مختلف

صادرات قیسی زردآلو تازه به کشور‌های مختلفصادرات قیسی زردآلوی خوشرنگ و تازه ی کشورمان به کشور‌های مختلف صورت می‌گیرد. و فعالین کشورمان در حوزه عرضه خشکبار به دیگر کشورهای دنیا با صادرات این محصولات توانسته اند ارزآوری خوبی را برای کشورمان به همراه داشته باشند. و به چرخه اقتصادی کشور در شرایط فعلی کشور کمک بسیار زیادی کرده اند.

از جمله کشورهایی که صادرات قیسی زردآلو تازه کشورمان به آن‌ها صورت می‌گیرد؛ می‌توان به امارات متحده عربی؛ قطر؛ کویت؛ عراق؛ عمان و … اشاره کرد. که در این بین می‌توان این نکته را ذکر کرد که عراق بیشترین واردات قیسی زردآلو را از ایران دارد. و بخش اعظمی از این محصولات به این کشور صادر می‌شود. 

عرضه قیسی زردآلو تازه به سراسر جهان

عرضه قیسی زردآلو تازه به سراسر جهان امروزه عرضه و صادرات قیسی زردآلو درشت و تازه کشورمان به سرتاسر جهان از قبیل ایتالیا،کانادا، آلمان،استرالیا و کشور همسایه عراق،آدربایجان،ترکیه و … صورت می‌گیرد. 

با این وجود با توجه به کیفیت بالای قیسی زردآلوی ریز و درشتی کشورمان و همچنین حجم بالای تولید این محصول در کشور می‌توان با ایجاد بازارهای جدید جهانی رونق بیشتری به فروش این محصولات به کشورهای مختلف جهان صورت بگیرد. و درآمد بیشتری از این راه کسب کنیم. 

قیسی زردآلوی خوشرنگ در بسته بندی های شیک

قیسی زردآلوی خوشرنگ در بسته بندی های شیکیکی از نکات مهم در خرید و فروش قیسی زردآلوی خوشرنگ و دیگر محصولات کشاورزی کشورمان؛ بسته بندی های این محصولات است. و با وجود تولید محصولات بسیار با کیفیت توسط تولید کنندگان کشورمان؛ در زمینه بسته بندی این محصولات؛ باید رشد بهتری داشته باشیم و با عرضه بسته بندی‌ های شیک و جذاب نظر مشتریان مختلف را جذب کنیم.

بست بندی محصولات در فروش و عرضه آن در بازار جهانی بسیار موثر است. و تولید کنندگان کشورمان حتما باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند. و در جهت بهبود بسته بندی محصولات کشاورزی عرضه شده در بازار جهانی قدم بردارند. 

فرآیند خشک کردن قیسی زردآلو

فرآیند خشک کردن قیسی زردآلوفرآیند خشک کردن قیسی زردآلو فرآیندی است که عموما شامل سه یا چهار مرحله است. در ابتدا این محصول را شسته؛ سپس هسته های آن را جدا نموده و بعد توسط روش های معمول خشک می‌کنند. و بعد از آن قیسی خشک شده بسته بندی شده و به بازار سراسر کشور عرضه می‌گردد.

در مورد مرحله سوم و روش های خشک کردن این محصولات ذکر این نکته لازم است که خشک کردن زرد آلو می‌تواند توسط دستگاه های خشک کن خانگی و صنعتی و یا ماکروویو صورت گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما