شرکت تولید قیسی گوگردی بسته بندی شده صادراتی

قیسی گوگردی در کیفیت صادراتی نیز تولید می شود و در بسته بندی فله و خاص دستچین شده قابل عرضه است. شرکت ها می بایست برای رقابت در بازار قیسی طبق ضوابط هر کشوری استاندارد سازی کنند.
تولید قیسی گوگردی در بالاترین سطح حجمی به واسطه شرکت های معتبر واقع در شهرهای برخوردار از جغرافیای پرورش زردآلو انجام می گیرد که این فرآیند در دو بخش تولید محصول برای بازار داخلی و با استاندارد سازی جهانی برای بازار بین المللی پیش می رود. قیسی گوگردی در حالت یک سنت مرسوم و روش قدیمی توسط افراد و کارگاه های کوچک به تولید می رسد و برای مصرف در بازار می بایست با مراحل خاصی سالم سازی شده و دارای استاندارد بهداشتی باشد.

قیسی گوگردی

تولید قیسی گوگردی سالم

برای بهبود و ارتقاء سلامت کیفیت قیسی گوگردی مراحلی در نام روش شستشو، سولفوریزه کردن، آنزیم بری برای حفظ کیفیت رنگ، خشکانیدن با درجه رطوبت استاندارد انجام می گیرد و در مرحله پایانی در بسته بندی فله و با شکل دستچین شده به بازار ورود می کند. خوشبختانه برخی شرکت ها با دانش تخصصی و به وسیله تجهیرات و کنترل های دقیق آزمایشگاهی، محصولی در راستای فروش صادراتی به تولید می رسانند که در سهمی جداگانه برای همکاری با تاجران و بازرگانان اعلام آمادگی می کنند.

قیسی گوگردی

شرکت صادرات قیسی گوگردی بسته بندی

در تولید قیسی گوگردی شرکت هایی توانسته اند کیفیت تولیدات را با سالم سازی طبق ضوابط و استاندارد جهانی ارتقاء بخشند و با همین رویه، روابط و همکاری صادراتی ایجاد کرده اند. امروزه زردآلو خشک بسته بندی ایرانی برای کشورهای مختلف مجوز ورود پیدا کرده و می توان با ظرفیت موجود کشت و برداشت انواع زردآلو، رتبه صادرات را ارتقاء بخشید و مسیر همکاری ها را تسهیل و گسترش داد. قواعدی در ایجاد ارزش صادراتی انواع قیسی وجود دارد که در اولین مبحث باید استاندارد سلامت کامل و عدم آلودگی برای این محصول ثبت شود و با بسته بندی اصولی بر پایه شاخصه های مشتری پسند در اختیار بازار مصرف قرار داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما