شرکت صادرات قیسی گوگردی سالم استاندارد

شرکت صادرات قیسی میوه زردآلو هستیم و طبق استاندارد ها از تولیدات نرم و خشک نسبت به قرارداد درخواستی صادر می کنیم. محصول گوگردی شده ی زردآلو خشک را در وضعیت سالم تولید می نماییم.
قیسی زردآلو را به تبعیت از استانداردها و بر حسب سفارشات با بسته بندی در وزن معین شده تولید می کنیم که همکاری برای عرضه داشتن تولیدات نرم و خشک را با اندازه بزرگ و گرید سایز ریز پیوست می دهیم. شرکت تولیدی محصول قیسی ما، مشارکت در تجارت با بازرگانان کشورهای دور و نزدیک را اجرایی می نماید و توان صادرات برای آنچه که به عنوان محصول سالم و استاندارد شده تولید گردیده را با قدرت عملیاتی می نماییم. همواره چندین شرکت صادرات قیسی ایرانی به خوبی به قاعده مندی در خلق کیفیت اعلا برای تولیدات خروجی دست یافته اند و سهم خوبی در ارزش آفرینی دارند.

شرکت صادرات قیسی

کارخانه تولید ارقام قیسی زردآلو درجه یک

ارقام قیسی زردآلو به کمک دستگاه های مرتبط با فرآوری خشکبار در گرید بندی متفاوتی تولید می شوند و از گرید کیفی با آخرین نمره تا تولیدات گرید بندی شده درجه یک در تناژ متفاوت موجود است. کارخانه های مرتبط با صنف تولید و بسته بندی خشکبار، وضعیت استاندارد کردن سلامت کیفیت زردآلو خشک را بی هیچ کم و کاستی اجرا می کنند و هم اکنون نام شرکت صادرات قیسی را دارند.

شرکت صادرات قیسی

شرکت صادرات قیسی ممتاز فله ای

قیسی فله ای در حالت مناسب بودن برای صادرات، از خاطر قواعد اصلی مکتوب شده، دارای تأییدیه است و همین پارامترها وضعیت فروش در حد و اندازه های محصول بازار بین المللی را مطلوب کرده است. جایگاه ممتاز چند شرکت صادرات قیسی در عنوان نامدارترین ها آشناتر است و بازرگانان مشتری خشکبار با این مجموعه ها ارتباط تنگاتنگی دارند. از حاصل برداشت زردآلوهایی با بافت و مزه ای منحصر به فرد، امکان تولید قیسی خشک شده صادراتی فراهم می باشد که هر ساله همین اقدامات از عهده شرکت های معتبر بر می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما